اگر خودم باشم، بهترین نتیجه را کسب می‌کنم/تمام کشورها در کاراته مدعی هستند

4:30 - 29 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۴۱۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
قهرمان کاراته جهان گفت: برای موفقیت در رقابت‌های جهانی اتریش نیاز به تمرکز دارم و اگر همان «امیر» همیشگی باشم.

امیر مهدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص آخرین وضعیت خود پیش از اعزام به رقابت‌های جهانی اتریش اظهار داشت: 16 مرحله اردوی آمادگی را در حدود 6 ماه تمرین پشت سر گذاشتیم. چندین ماه دوری از خانواده و سختی‌ها را تحمل کردیم که بتوانیم در رقابت‌های جهانی موفق باشیم و شک نکنید که هرچه در توان داریم در تاتامی جهانی به کار میگیریم.

وی افزود: 6 ماه برنامه زندگی خود را با این تمرینات تنظیم کردم و باید نتیجه‌ای کسب کنم که پیش خودم شرمنده نشوم. در رقابت‌های جهانی مهمترین اصل، حفظ تمرکز است و اگر خودم باشم بهترین نتیجه را میدان جهانی کسب خواهم کرد.

قهرمان کاراته جهان با اشاره به اینکه رقابت‌های جهانی ویترین کاراته است، افزود: پس از المپیکی شدن کاراته، این نخستین رقابت‌های جهانی است و از اهمیت ویژه‌ای برای تمام کشورها برخوردار است.

وی در ادامه گفت: 118 کشور دنیا در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند که که در نوع خودش یک رکورد محسوب می‌شود. فکر نمی‌کنم در رشته‌هایی مثل کشتی و تکواندو هم این پراکندگی وجود داشته باشد که این نشان از محبوبیت رشته کاراته در تمام قاره‌ها دارد.

مهدی‌زاده در پاسخ به این سوال که مهمترین رقبای او از چه کشورهایی هستند، گفت: تمام کشورهای دنیا در کاراته مدعی هستند و بارها شده کاراته کاهایی از کشورهای کم نام و نشان برای مدعیان دردسر ساز شدند. مهترین رقبای من هم از بریل، هلند، رسیه و اسپانیا هستند که امیدوارم بتوانم مقابل آنها نمایش قابل قبولی داشته باشم و دست پر به کشور بازگردم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *