ضرورت راه‌اندازی ایستگاه‌ها و قفس‌‌های مطالعه در کلانتری‎ها

13:30 - 29 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۴۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محمودخانی به ضرورت راه‌اندازی ایستگاه‌ها و قفس‌‌های مطالعه در کلانتری‎ها اشاره کرد، گفت: افزایش آگاهی‎های حقوقی و قضایی از یک طرف از آمار جرم و جنایت می‎کاهد و از سویی دیگر نقش موثری در کاهش آمار ورودی پرونده‎ها به مراجع قضایی دارد.
محمود محمودخانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به ضرورت راه‌اندازی ایستگاه‌ها و قفس‌‌های مطالعه در کلانتری‎ها اظهار کرد: با توجه به اینکه مردم در این اماکن زمان هایی را در انتظار به سر می‎برند می توانند با مطالعه کتاب هایی مرتبط و مناسب، از اوقات خود در این فضا هر چه بهتر استفاده کنند و این امر نقش مهمی در افزایش دانش حقوقی جامعه دارد.

وی ادامه داد: افزایش آگاهی‎های حقوقی و قضایی از یک طرف از آمار جرم و جنایت می‎کاهد از سویی دیگر نقش موثری در کاهش آمار ورودی پرونده‎ها به مراجع قضایی دارد.

محمودخانی تصریح کرد: در بسیاری از موارد افراد از مسائل حقوقی اطلاع چندانی ندارند و از آنجایی که جهل به قانون رافع مسئولیت نیست؛ راه‌اندازی ایستگاه‎های مطالعه نقش مهمی در این زمینه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‎ریزی دقیق و منسجم به منظور ارتقاء فرهنگ مطالعه در این زمینه بیش از پیش احساس می‎شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *