جلسه انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان برگزار شد

19:20 - 27 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۹۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان با حضور گل محمدی رئیس کل دادگستری استان زنجان برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، گل محمدی رئیس کل دادگستری استان زنجان در جلسه انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان ضمن تقدیر از زحمات، تلاشها و پیگیری ها اعضا و تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین ( ع ) گفت : رسالت اصلی انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان حمایت از خانواده های نیازمند و تحت پوشش انجمن است.
 
 رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان با بیان اینکه خانواده زندانیان در معرض یک سری آسیب های اجتماعی و مشکلات اقتصادی قرار دارند که تلاش این انجمن حمایت از این قشر آسیب پذیر جامعه است .
 
گل محمدی با اشاره به اینکه انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان در طول سال هر 45 روز یک سبد غذایی به تعداد 14 قلم و در ایام خاص مثل ماه مبارک رمضان و عید نوروز توزیع می کند،افزود با تلاش اعضا و مدیر عامل فعال انجمن این امر به بهترین شکل ممکن انجام می شود.
 
وی ضمن تقدیر از اعضای هیات مدیره سابق انجمن که پایه گذار انجمن در استان بودند اظهار داشت ،اعضاو مدیر عامل انجمن استان تلاشهای خود را در جهت تامین در آمد مستمر و بیشتربرای حمایت از خانواده های تحت پوشش انجمن انجام می‌دهند.
 
در این جلسه هادی نصرتی مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام گرفته گفت : طبق سنوات گذشته و به اتفاق آراء اعضای هیئت مدیره مقرر شد به کلیه فرزندان زندانیان تحت پوشش استان در سال تحصیلی 96- 95 در نوبت اول برای مقطع ابتدای برای هر نفر 2500000 ریال ، مقطع متوسطه هر نفر 3000000 ریال و برای مقطع دانشگاه هر نفر 4000000 ریال کمک هزینه تحصیلی پرداخت شود که بر اساس برآورد هزینه مبلغ یک میلیارد ریال به این امر اختصاص داده خواهد شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *