رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با انصاری زوج خوبی را تشکیل داده‌ایم/ گل‌نخوردن باعث شده اعتماد به نفس‌مان بهتر شود

12:13 - 26 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۰۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: خوشحالم که در این مدت توانستم با انصاری زوج خوبی را در میانه میدان برای فولاد تشکیل دهیم.

عبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی درخصوص بازی فولاد مقابل صبای قم و پیروزی این تیم اظهار داشت: بازی خوبی بود و بچه‌ها با تلاشی که انجام دادند توانستند یک نتیجه خوب را رقم بزنند.

وی افزود: بازی خوبی به نمایش گذاشته بودیم و اگر دقت می‌کردیم به جز این دو گل قابلیت زدن گل‌های بیشتر دیگری هم به صبا داشتیم که بابی‌دقتی و عدم تمرکز آنها را وارد دروازه حریف نکردیم.

هافبک فولاد خوزستان با تاکید بر اینکه تیم آرام آرام شرایط بهتری پیدا می‌کند، تصریح کرد: روند فولاد بعد از عدم نتیجه‌گیری در ابتدای فصل که به خاطر ناهماهنگی بازیکنان بود روز به روز در حال بهتر شدن است و آرام آرام تیم واقعی ما در حال شکل گرفتن است.

وی ادامه داد: امیدوارم این روند همچنان تداوم داشته باشد و مثل بازی با صبا بتوانیم مقابل تراکتورسازی و استقلال تهران که دو بازی مهم و سرنوشت‌ساز برای فولاد است نتایج مناسبی را به دست بیاوریم.

ناصری درباره اینکه زوج خوبی را با ساسان انصاری تشکیل داده و در بازی صبا موقعیت‌های زیادی را برای یکدیگر خلق کردند، اظهار داشت: با آمدن ساسان انصاری شرایط هجومی فولاد بهتر شده و از وقتی به تیم ما برگشته توانستیم در فاز حمله بهتر کار کنیم. خوشحالم که در این مدت توانستم با انصاری زوج خوبی را در میانه میدان تشکیل بدهیم و امیدوارم این هماهنگی در بازی‌های بعدی هم برای فولاد مفید واقع شود.

وی درباره اینکه فولاد با احتساب تک بازی جام حذفی در چهار بازی است توپی از خط دروازه‌اش رد نشده، گفت: این مسئله تنها به هماهنگی خط دفاعی بر نمی‌گردد و نشان دهنده آن است که فولاد توانسته در کلیه خطوط دفاع تیمی را به خوبی انجام دهد. این گل نخوردن یک اتفاق خوب است و باعث می‌شود تیم با اعتماد به نفس بهتری به فکر حمله و باز کردن دروازه حریفان باشد.

ناصری در پایان در پاسخ به این سوال که چرا همچنان با نتیجه گرفتن فولاد حاشیه‌ها و انتقادات اطراف این تیم وجود دارد، گفت: انتقادات از ابتدا بوده و قطعا این مسائل از طرف هواداران واقعی فولاد مطرح نمی‌شود. ما هدف‌مان خوشحالی دل هواداران است و به همین خاطر هیچ توجهی به مسائل حاشیه‌ای نداریم تا از مسیر پیشرفت خارج نشویم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *