خوشحالم جوانان تیم جواب اعتمادم را به خوبی دادند/ بازی مهم و سختی مقابل پرسپولیس داریم

9:58 - 26 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۳۰۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی استقلال خوزستان گفت: بازیكنان جوان تیم كه به بازی گرفتم جواب اعتماد من را دادند و نشان دادیم در یارگیری خوب عمل كرده‌ایم.
سیدسیروس پورموسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ، درخصوص برد استقلال خوزستان در تبریز مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: بازی مهمی را بردیم و كاملا به این پیروزی احتیاج داشتیم كه خدا را شكر با غیرتی كه بچه‌های تیم به خرج دادند، این مهم به دست آمد.

وی افزود: ماشین‌سازی تیم بسیار خوبی است كه قطعا در روزهای آینده اتفاقات خوبی برای آنها رخ خواهد داد. ما با دو تاكتیک متفاوت مقابل این تیم بازی كردیم. نیمه اول قصد كنترل حریف را داشتیم و در نیمه دوم برنامه‌های خودمان را برای به دست آوردن پیروزی كه حسابی روی آن برنامه‌ریزی كرده بودیم، پیاده كردیم.

سرمربی استقلال خوزستان درباره بازی دادن به چند بازیكن جدید در این مسابقه مهم و حیاتی گفت: در این مسابقه از علی دغاغله، باقر هاشمی و سلمان بحرانی استفاده كردیم كه واقعا به خوبی بازی كردند و جواب اعتماد ما را دادند. این مسئله نشان می‌دهد در یارگیری خوب عمل كرده‌ایم و دست‌مان برای تغییرات تاكتیكی باز است.

وی ادامه داد: اینكه در نیمه دوم آنها تعویض شدند به خاطر این نبود كه بد كار كردند بلكه در بین دو نیمه به آنها گفتم ما در نیمه دوم تغییر تاكتیک خواهیم داشت و برهمین اساس از مدافعان بلندقامت برای مقابله با ارسال‌های مستقیم حریف بهره خواهیم برد.

پورموسوی درباره وضعیت مالی و حل شدن مشكلات اظهار داشت: شرایط كه همانطور است و تغییری نكرده كه بخواهیم چیز جدیدی در مورد آن بگوییم. همه چیز را به باشگاه سپرده‌ایم و همراه با بازیكنان تمام تمركزمان را گذاشته‌ایم كه در این چند بازی بهترین نتایج را بگیریم و به بالای جدول برسیم.

سرمربی استقلال خوزستان در پایان درباره بازی پیش روی این تیم در هفته نهم مقابل پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی را مقابل پرسپولیس داریم. تیمی كه حسابی هماهنگ است و چندین بازیكن ملی‌پوش دارد. با این حساب ما می‌خواهیم بازهم روند خوب‌مان ادامه پیدا كند و قطعا حریف دست و پا بسته‌ای مقابل آنها نخواهیم بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *