نیاز باشد از سرمربیگری تیم هندبال سپاهان کناره‌گیری می‌کنم/ با 4 بازیکن برای جدایی مذاکره کردم/ باقریان تحت فشار استعفا نداد/ «محرم» برای خداحافظی باید با ویسی تعامل کند

14:18 - 20 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۱۳۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد ویسی، عقیلی، محرم نویدکیا، استعفای باقریان و احتمال کناره‌گیری از هدایت تیم‌های ملی هندبال و باشگاه سپاهان به بیان دیدگاه‌‌هایش پرداخت.
نیاز باشد از سرمربیگری تیم هندبال سپاهان کناره‌گیری می‌کنم/ با 4 بازیکن برای فسخ یاجدایی مذاکره کردم/ باقریان تحت فشار استعفا نداد/ ویسی درباره خداحافظی «محرم« و کمیته انضباطی در مورد عقیلی تصمیم می‌گیرد
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، پس از استعفای اصغر باقیران و موافقت مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و اعضای هیئت مدیره باشگاه سپاهان، هیئت مدیره این باشگاه یکی از اعضای خود یعنی محسن طاهری را که سرمربی تیم‌های ملی هندبال و باشگاه سپاهان است را به عنوان جایگزین او انتخاب کردند. در همین راستا محسن طاهری در مورد نحوه انتخابش و مسائل مختلف باشگاه سپاهان گفت‌و‌گویی را با خبرنگار گروه ورزشی انجام داد که در زیر از نظر می‌گذرانید:

این طور نیست که توجه‌ام را به تیم فوتبال سپاهان کمتر کرده و فقط به تیم هندبال باشگاه بپردازم

با توجه به سوابق ملی شما در زمینه مربیگری و بازیگری در عرصه ملی هندبال، جزء مدیرانی هستید که معتقدند فوتبال حق سایر رشته‌ها را می‌خورد و با این دیدگاه به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان فعالیت خواهید کرد، اظهار داشت: فوتبال محسن طاهری در رابطه با انتخابش به عنوان مدیرعامل اظهار داشت: درست است که من به هندبال علاقه خیلی زیادی دارم و اصلا با هندبال ورزشکار حرفه‌ای شدم اما دیدگاه من این است که هر رشته جایگاه و پتانسیل خاص خودش را دارد. نباید بین رشته‌ها تبعیض قائل شد و فوتبال هم برای من جایگاه خاص خود را دارد. حالا که مدیرعامل سپاهان شده‌ام این طور نیست که توجه‌ام به تیم فوتبال سپاهان را کمتر کرده و فقط به تیم هندبال سپاهان که سرمربی آنهم هستم بپردازم. همانطور که گفتم هر رشته جایگاه خاص خود را دارد.

وی افزود: در گذشته ما 19 رشته ورزشی را در باشگاه سپاهان پوشش می‌دادیم اما الان تعداد رشته‌ها به سه رشته فوتبال، هندبال و دوچرخه‌سواری کاهش پیدا کرده است. اگر هیئت مدیره موافقت کند هدف من این است که برخی از رشته‌ها را در باشگاه سپاهان همچون گذشته با جذب اسپانسر احیا کنیم.

به صورت تمام وقت در خدمت باشگاه هستم و بزودی درباره حضورم روی نیمکت تیم ملی هندبال تصمیم می‌گیرم
طاهری در مورد اینکه آیا مدیرعاملی باشگاهی همچون سپاهان با سرمربیگری او در تیم‌های ملی هندبال و سپاهان تداخل مسئولیت پیدا نمی‌کند، تاکید کرد: به هندبال علاقه زیادی دارم و این موضوع بر هیچکس پوشیده نیست و اگر هم سرمربی تیم ملی نباشم قطعا به روش‌های دیگر به این تیم کمک خواهم کرد البته وقتی سمت مدیرعاملی سپاهان را قبول کردم، قطعا به صورت تمام وقت در خدمت این باشگاه خواهم بود و به زودی در این مورد تصمیم گیری خواهم کرد.

نیاز باشد از سرمربیگری تیم هندبال سپاهان هم کناره‌گیری می‌کنم
وی افزود: در مورد سرمربیگری‌ام در تیم هندبال سپاهان شرایط به صورتی دیگر است. تیم هندبال سپاهان جزء سرمایه‌های باشگاه و حتی هندبال ایران محسوب می‌شود و نباید با تغییرات ناگهانی و شتاب‌زده این سرمایه را سوزاند و باید با صبر و منطق درباره آن تصمیم‌گیری کنیم. برنامه‌ام این است که تا چند ماه دیگر به فعالیتم به عنوان سرمربی تیم ادامه داده و تغییرات به تدریج و به دور از شتابزدگی صورت گیرد اما اگر نیاز باشد از سرمربیگری تیم هندبال سپاهان هم کناره‌گیری خواهم کرد.

مطمئن باشید ویسی از جانب من و اعضای هیئت مدیره حمایت می‌شود
مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان در مورد اینکه با حضور او آیا شاهد تغییرات در باشگاه سپاهان خواهیم بود، گفت: قرار نیست تغییری در باشگاه به وجود آید و ما هم برنامه ای برای این کار نداریم. در مورد اهداف کلان باشگاه هم مصوبات هیئت مدیره موجود است و کار با روال قبلی پیش می‌رود. در مورد ویسی هم باید بگویم زمانی که کمیته فنی باشگاه وی را انتخاب کرد نظر شخصی من به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره در انتخاب او مثبت بود. مطمئن باشید ویسی از جانب من و اعضای هیئت مدیره حمایت می‌شود و به او اعتماد داریم.

با حمودی، گردان، پادوانی و احمدی خودم به طور مستقیم برای فسخ قرارداد یا جدایی مذاکره کردم
وی افزود: من به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه کاملا درجریان امور مربوط به تیم فوتبال سپاهان هستم و حتی از طرف هیئت مدیره با رحمان احمدی، پادوانی، شهاب گردان و علی حمودی به صورت مستقیم با آنها برای فسخ قرارداد یا جدایی مذاکره کردم، البته در این موارد باقریان به عنوان مدیرعامل باشگاه هم حضور داشت. این موضوع را گفتم که بدانید تا چه حدی از امور باشگاه و تیم مطلع بوده‌ام.

باقریان خودش استعفا داد و فشاری در کار نبوده است
مدیرعامل جدید باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در واکنش به این موضوع که آیا باقریان به دلیل فشارهای سبحانی، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان، مجبور به استعفا شد، عنوان کرد: باقریان خودش هفته گذشته استعفا داده بود و هیئت مدیره هم ابتدا مخالفت کرد اما به دلیل اصرار وی این استعفا در اختیار مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه سپاهان قرار گرفت و وی هم نظرش را در به رئیس هیئت مدیره اعلام کرد که ما از آن بی‌اطلاع بودیم تا اینکه نیکفر در جلسه عصر روز گذشته (دوشنبه) آن را اعلام کرد که ضمن تقدیر از زحمات فراوان باقریان با استعفای وی موافقت شده بود. مطمئن باشید باقریان خودش استعفا داد و فشاری در کار نبوده است.

کمیته انضباطی در مورد عقیلی تصمیم نهایی را می‌گیرد
وی در مورد اینکه بالاخره تکلیف عقیلی چه خواهد شد، تصریح کرد: خودم دو جلسه 2 یا 3 ساعته با عقیلی داشته‌ام. خیلی دوست داشتیم که این موضوع با تعامل حل شود اما این اتفاق نیفتاد و کمیته انضباطی باید در این مورد تصمیم نهایی را بگیرد.

«محرم» برای خداحافظی باید با ویسی تعامل کند
طاهری درمورد صحبت‌هایی که درباره خداحافظی محرم نویدکیا مطرح شده، تاکید کرد: این موضوع به نقل از محرم در یکی از رسانه‌ها منتشر شد و هنوز خود محرم این موضوع را تایید یا تکذیب نکرده و در این مورد صحبتی با ما انجام نداده است. قطعا ویسی حساب ویژه‌ای روی محرم کرده و اگر هم وی بخواهد خداحافظی کند باید با ویسی تعامل داشته باشد. محرم نویدکیا از بازیکنان بزرگ سپاهان است و اگر با سرمربی تیم به این نتیجه برسد که خداحافظی کند، ما هم با «محرم» تعامل می‌کنیم و مراسمی در خور نام و جایگاه او به عنوان اسطوره باشگاه سپاهان برایش تدارک خواهیم دید.

ما و ویسی نیاز به صبوری و حمایت هواداران داریم
مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد رابطه‌اش با هواداران سپاهان و اینکه در برخی از مقاطع زمانی سکوهای فولاد شهر تیم و حتی باشگاه را تحت تاثیرات بدی قرار داده، گفت: هواداران سپاهان جزء فهیم‌ترین هواداران فوتبال ایران هستند که درک خیلی خوبی از فوتبال دارند. من از سال 1374 در عرصه‌ها و رسته‌های مختلف در باشگاه سپاهان مشغول به فعالیت بوده و ارتباط خیلی خوبی با آنها دارم. تیم سپاهان در این فصل پوست انداخته و ویسی دست به جوانگرایی زده است و برای اینکه نتیجه مطلوب بگیرد نیاز به حمایت و پشتیبانی هواداران دارد. در ورزش برد و باخت همیشه وجود دارد و ما هم در این فصل نیم‌نگاهی به قهرمانی در لیگبرتر، جام حذفی و کسب سهمیه داریم و برای رسیدن به این اهداف نیاز به صبوری و حمایت هواداران‌مان داریم.

انتهای پیام/




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *