رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بهره برداری و بهسازی 3بازار میوه و تره بار در غرب تهران

10:31 - 16 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۹۶۳۹
شهردار منطقه 5 از بهره برداری و بهسازی 3 بازار میوه و تره بار غرب تهران تا پایان سال جاری خبر داد.
بهره برداری و بهسازی 3بازار میوه و تره بار در غرب تهرانبه گزارش گروه جامعه ،سید محسن اسدی  با اشاره به بهره برداری از 3 بازار میوه و تره بار در منطقه 5 گفت: این بازارها تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید . به طوری که 2 بازار بهسازی و یک بازار میوه و تره بار به تازگی احداث شده است.
 
شهردار منطقه 5 در خصوص مکان یابی بازارهای میوه و تره بار در منطقه تصریح کرد: بازارهای اندیشه و سازمان برنامه جنوبی بهسازی و سازه بازار خیابان زیدی احداث شده است.
 
وی با اشاره به بازارها و میادین میوه و تره بار در این منطقه تصریح کرد: بازار و میادین میوه و تره بار سردار جنگل، شهران، طوقانی، فرخی یزدی، بهاران، سردار جنگل، خجسه پور، براتلو، بهار شمالی، باکری، وفاآذر، شاهد، اکباتان، بیمه یکم، آپادانا، جنت آباد، علامه طباطبایی و همچنین جنت آباد جنوبی از جمله بازارهای میوه و تره بار منطقه 5 هستند.
 
شهردار منطقه 5 با بیان اینکه در حال حاضر 18 بازار میوه و تره بار در منطقه به شهروندان خدمات رسانی می کنند، ادامه داد: افزایش تعداد بازارها براساس برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران و آسایش شهروندان دردستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *