به روزرسانی جدیدی برای اینستاگرام عرضه شد

19:22 - 15 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۹۴۷۰
فیس بوک بار دیگر نرم افزار اینستاگرام ویندوز ۱۰ موبایل را به روزرسانی کرد تا ویندوزی ها نیز همانند دیگر سیستم عامل ها از امکانات این شبکه ی اجتماعی بهره مند شوند

به گزارش به نقل از سی نت، اینستاگرام ویندوز۱۰ موبایل با به روزرسانی جدید خود به نسخه ی ۹.۶۲۲.۵۸۲۸۳.۰ ارتقا یافته است و حالا همانند دو سیستم عامل دیگر اندروید و iOS دارای قابلیت لمس سه بعدی به صورت تکمیل شده است. این قابلیت به طور مستقیم از پورت نرم افزار اینستاگرام iOS ایجاد شده و کاملا با ویندوز موبایل هماهنگ است.

اکنون کاربران ویندوزموبایل  می توانند با نگه داشتن انگشت روی تصاویر کوچک  را فعال کرده و عکس بزرگ را مشاهده کنند و اطراف عکس نیز برای وضوح بهتر  تار خواهد شد. سپس شما همان زمان که انگشت روی صفحه نگه داشته اید می توانید انگشت خود را روی دکمه‌ های لایک، کامنت و یا اشتراک گذاری گذاشته و آن را انتخاب کنید.

این ویژگی قبلا در ویندوز موبایل بود ولی برای برخی گوشی ها اجرا نمیشد و همچنین با این اپدیت تکمیل شده و هنگامی که عکس نمایش داده می شود فقط کافیست به سمت پایین سوایپ کنید وبه صفحه ی عکس منتقل شوید

فیس بوک توجه مناسبی به پلتفرم ویندوز ۱۰ موبایل دارد و این موضوع از به روزرسانی های منظم این شرکت برای نرم افزارهای تحت پوشش مشخص است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *