رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

لزوم توجه به مقوله امر به معروف و نهی از منکر

22:20 - 14 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۹۱۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام احمدوند با تاکید بر توجه به امر به معروف و نهی از منکر گفت: باید از ظرفیت كارمندان در برگزاری مراسم، برنامه‌های فرنگی، اردویی و ... به صورت خودجوش و مردمی استفاده شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان همدان، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) جلسه هماهنگی هسته های جهادی جهت برگزاری بهتر فعالیت‌های فرهنگی در ایام پیش رو در دادگستری استان همدان برگزار شد.

در این جلسه كه به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان همدان برگزار شد جمعی از فعالان فرهنگی هر شهرستان و مجتمع‌های قضایی همدان كه در قالب هسته‌های جهادی فعالیت دارند، حضور داشتند.

حجت الاسلام احمدوند معاون فرهنگی دادگستری کل استان همدان، در ابتدا نكاتی را در مورد ضرورت امر به معروف و نهی از منكر در محیط كار بیان كرد و سپس شركت در نماز جماعت و مراسم مذهبی از جمله زیارت عاشورا را از مصادیق معروف عنوان كردند.

وی همچنین درباره اهمیت هسته‌های جهادی در دادگستری گفت: باید از ظرفیت كارمندان در برگزاری مراسم، برنامه‌های فرنگی، اردویی و ... به صورت خودجوش و مردمی استفاده شود.

در پایان جلسه مقرر شد كه این جلسات برای هماهنگی بیشتر به صورت فصلی برگزار شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *