بازچینش جدید در شبکه های حمل و نقل عمومی پایتخت/ ساخت LRT را بدون مطالعه آغاز نمی کنیم

0:10 - 14 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۸۶۴۳
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: مقرر شده بازچینش مجددی در برخی از شبکه های حمل و نقل عمومی شهر تهران به ویژه در مناطق مرکزی شهر ایجاد شود.
مازیار حسینی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: در شرایطی که اعتبارات مورد نیاز برای اتمام خطوط 6 و 7 مترو در اختیار ما قرار گیرد، می توانیم هر چه سریع تر ساخت این خطوط را به اتمام برسانیم.

وی افزود: بهره برداری کامل از این دو خط می تواند در افزایش ظرفیت مترو پایتخت نقش تاثیرگذاری را ایفا کرده و بر همین اساس نیز مدیریت شهری به دنبال اتمام هر چه سریع تر خطوط باقی مانده مترو تهران است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به بازچینش مجدد شبکه حمل و نقل عمومی در برخی از نقاط تهران اظهارکرد: با اضافه شدن ایستگاه های جدید مترو و افزایش جا به جایی ها، لازم است در برخی از مناطق تهران تغییراتی در وضعیت شبکه حمل و نقل عمومی از جمله ایستگاه های تاکسی ها و یا حتی اتوبوس ها اعمال شود.

حسینی در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت شهری پایتخت به منظور احداث LRT در شهر تهران خاطرنشان کرد: در حال مطالعه بر روی پروژه احداث LRT در شهر تهران هستیم و بدون شک بدون مطالعه کافی، این کار از سر گرفته نخواهد شد.

وی تاکید کرد: در نقاطی که پتانسیل تردد 15 تا 25 هزار مسافر وجود داشته باشد مفید است که LRT احداث شود و در شهر تهران اکنون این نقاط شناسایی شده اند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *