دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس

15:17 - 11 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۸۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران در آستانه ماه محرم با دو تن از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان تهران، مطابق با برنامه ریزی انجام شده، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران با دو تن از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دیدار کرد.

در این دیدار، رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن تجلیل از مقام شامخ ایثارگران عزیز هشت سال دفاع مقدس و صبر و شکیبائی مثال زدنی خانواده‌های آنان اظهار کرد: شهادت یکی از پرشکوه ترین فرازهای زندگی یک عاشق بشمار می رود و بطور قطع هرجا که موضوع شهادت مطرح باشد ناخود آگاه نام دلربای اباعبداله الحسین (ع)، آن اسوه و الگوی والای انسانیت که در مسیر رسیدن به معبود و احیاء حق و مبارزه با ظلم از هیچ تلاشی فروگذار نکرد و در این راه هر آنچه داشت در طبق اخلاص قرار داده و به معشوق خود تقدیم کرد، بر زبان و قلم جاری می‌گردد.

وی گفت: حسین ابن علی (ع) مردی است که با شهادت خود و خاندان و یاران دلاورش، حیات دوباره‌ای به تاریخ اسلام بخشید و مفهوم علی وار زیستن و علی گونه مردن را به جهانیان آموخت.

این مقام قضایی اظهار کرد: رزمندگان پر توان و دلیر میهن اسلامی نیز در طول سال‌های جنگ تحمیلی با تاسی از سرور و سالار شهیدان، اباعبداله الحسین (ع) و اصحاب باوفایش و با تبعیت کامل از ولی زمان خود به مبارزه با استکبار جهانی و رژیم منفور بعثی عراق پرداختند و حماسه های بی بدیلی در عرصه جهاد آفریدند و این مطلب مسئولیت همه ما را در جهت اجرای عدالت و احقاق حقوق عامه دوچندان می‌کند و معتقدم پیروی از شهدای کربلا می‌تواند در انجام دقیق وظایف محوله تبلور یابد.

در این دیدار صابری مسئول امور ایثارگران، صمیمی مدیرکل بنیاد شهید تهران بزرگ و هئیت همراه وی، اوجانی معاون مدیر رفاه و حیدری قائم مقام حوزه معاونت مالی، پشتیبانی و عمرانی، رئیس کل دادگستری استان تهران را همراهی کردند.

انتهای پیام/


رامـــــــــــــــین
|
-
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۲
0
0
خداوند به توفیقات جناب اسماعیلی بیفزاید جا داره که مدیران از ایشون الگو برداری کنند.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *