ابتکار فعالان انگلیسی برای معرفی اسلام حقیقی

15:07 - 11 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۷۴۱
بانوان مسلمان شهر پیتربورو در انگلیس با اهدای گل و روسری به زنان غیر مسلمان برنامه‌ای تحت عنوان «گرامیداشت زن در اسلام» برگزار کردند.
به نقل از ایکنا، گروهی از بانوان مسلمان «پیتربورو» در شرق انگلیس با اهدای شاخه گل و روسری به زنان غیرمسلمان برنامه «گرامیداشت زن در اسلام» را که توسط «مجمع جهانی جوانان مسلمان» سازماندهی شده بود، جهت برطرف کردن تصورات غلط در مورد اسلام برگزار کردند.

سلما یعقوب، مسئول هماهنگی این برنامه در گفت‌وگو با شبکه خبری «آی تی وی» گفت: هدف ما از اجرای این برنامه بیرون آمدن و به اشتراک گذاشتن این حقیقت بود که ما مسلمانان مانند بقیه مردم هستیم.

وی گفت: ما مانند بقیه زنان هستیم و در رشته‌های مختلف همانند زنان موفق پیتربورو پیشرفت کرده‌ایم.

یعقوب افزود: ما زنان متخصص و مادرانی هستیم که هم کار می‌کنیم و هم برنامه‌هایی را برای تأثیرگذاری مثبت در جامعه اجرا می‌کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که این برنامه بتواند درک بهتری از اسلام به مردم انگلیس داده و روابط میان مسلمانان و غیرمسلمانان را در این کشور بهبود بخشد.

مجمع جهانی جوانان مسلمان یک سازمان بین‌المللی است که هدف آن حفظ هویت جوانان مسلمان و کمک به آن‌ها برای غلبه بر مشکلات در جامعه مدرن است.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *