رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دین اسلام علم و عبادت کردن را در کنار هم توصیه کرده است

5:30 - 12 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۳۳۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عالی نژاد گفت: دین اسلام علم و عبادت کردن را در کنار هم توصیه کرده و هر کدام بسیار مهم هستند و اگر یکی از آنها نباشد هر کدام به تنهای آسیب رسان خواهند بود و باید از الگوهای درست در زندگیمان مانند امام حسین (ع) استفاده کنیم تا منحرف نشویم.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان آذربایجان غربی جشن تکلیف پسران و دختران کارکنان دادگستری ارومیه روز پنجشنبه برای 20 نفر از فرزندان کارکنان دادگستری ارومیه، به شکرانه ورود به سن تکلیف شرعی برگزار شد.

در این مراسم معنوی 80 نفر ثبت نام کننده در کل استان آذربایجان غربی وجود داشت که 20 نفر از آنها فرزندان همکاران ارومیه بودند و در حدود 350 نفر ثبت نام کننده شاگردان ممتاز فرزندان همکاران در کل این استان بود که 150 نفر آنها پسران و دختران کارکنان دادگستری ارومیه هستند.

ابراهیم علی نژاد معاون فرهنگی دادگستری کل استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: برگزاری جشن تکلیف برای فرزندان همکارانمان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید به شکرانه این نعمت الهی، به فرائض دینی به درستی عمل کنند.

آقای علی نژاد افزود: دین اسلام علم و عبادت کردن را در کنار هم توصیه کرده و هر کدام بسیار مهم هستند و اگر یکی از آنها نباشد هر کدام به تنهای آسیب رسان خواهند بود و باید از الگوهای درست در زندگیمان مانند امام حسین (ع) استفاده کنیم تا منحرف نشویم.

معاون فرهنگی دادگستری کل استان آذربایجان غربی در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه گذشتگان در خصوص کسب علم و دانش کوتاهی های کردند اظهار داشت: در این مراسم از چند گروه دیگر که یکی از آنها 150 نفر از شاگردان ممتاز همکاران قضائی و اداری ارومیه می باشد با اهداء لوح تقدیر و هدایای قدردانی شد تا با این کار فرزندانمان کم لطفی گذشتگان را جبران کنند و در کسب علم و دانش کوشا باشند.

شایان ذکر است در پایان این مراسم معنوی به تعدادی از همکاران که در هفته قوه قضائیه و پخش افطاری صلواتی در ماه مبارک رمضان فعال بودند از طرف دادگستری کل این استان با اهداء لوح تقدیر قدردانی گردید.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *