ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف در محرم اعلام شد/ از پخش "مختارنامه" تا سخنرانی حجت الاسلام میرباقری

12:30 - 10 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۱۳۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
در آستانه آغاز ماه محرم ، ویژه برنامه های شبکه قرآن و معارف سیما در ایام عزاداری سید الشهدا (ع) اعلام شد .
به گزارش گروه فرهنگی ، همزمان با آغاز ماه محرم و ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش ، شبکه قرآن و معارف سیما ویژه برنامه هایی را به همین مناسبت به روی آنتن خواهد برد .

"سید احرار" عنوان ویژه برنامه شبکه قرآن و معارف سیما در دهه اول محرم می باشد که هر شب ساعت 22:40 دقیقه به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد .

"فرات تشنه" عنوان دیگر برنامه این شبکه است که با اجرای سید محمد طباطبایی و حضور کارشناسان مطرح از جمله : دکتر رجبی دوانی ، حجت الاسلام معین شیرازی و هاشمیان کاویانی هر شب ساعت 21:30 به دلایل و بررسی واقعه عاشورا می پردازد . 

مصیبت خوانی مداح اهل بیت (ع) حاج حمید منتظر، اجرای گروه های تواشیح شمس و الغدیر ، معرفی صحابه و یاران امام حسین(ع) به صورت نقاشی و همچنین میان برنامه های موضوعی از دیگر بخش های درنظر گرفته شده در فرات تشنه می باشد.

بعد از گذشت حدود 2 سال فیلم و سریال به شبکه قرآن و سیما برگشت و در این راستا تله فیلم 10 قسمتی "مختارنامه" نیز در ساعت 20 دقیقه بامداد تقدیم دوستداران این سریال خواهد شد.

سخنرانی آیت ا... جاودان در ساعت 9:20 و همچنین سخنرانی حجت الاسلام میرباقری در ساعت 17:15 همه روزه در ایام دهه اول محرم به روی آنتن می رود . 

خصوصیات امام حسین (ع) و یاران باوفایش را از زبان دکتر رجبی دوانی و محمدرضا سنگری همه روزه ساعت 18:30 در مستند "طریقت" ببینید. 

مرثیه سرایی مادحین اهل بیت (ع) در پنج نوبت و در ساعت های 9:30 ، 11:30 ، 17 ، 17:45 و 22:30 پخش خواهد شد . 

همچنین در دهه اول محرم برنامه های روزانه و روتین طلیعه ، پرسمان و یادخدا نیز با محوریت این ایام به روی آنتن خواهد رفت .   



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *