رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بهره‌برداری از 1870 مسكن محرومین و 28 مدرسه در استان خوزستان

0:10 - 08 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۴۳۴
آیین بهره‌برداری از یك هزار و 870 واحد مسكن محرومین در روستاهای آبادان و خرمشهر و 28 مدرسه بنیاد بركت در استان خوزستان برگزار شد.
به گزارش گروه جامعه ، مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در آیین بهره‌برداری از 28 مدرسه برکت با 190 کلاس درس در مناطق محروم استان خوزستان که در دبیرستان 12 کلاسه برکت در کوی فرهنگیان آبادان برگزار شد، اظهار داشت: مردم خوزستان در طول هشت سال دفاع مقدس رنج و مشقت‌های زیادی را تحمل کردند و اکنون بخش زیادی از مردم از زندگی کردن در محل تولد خود نیز محروم هستند .
 
وی کمک به اشتغال استان را هدف اصلی این سفر دانست و افزود: مردم خوزستان نباید علاوه بر تحمل رنج دوران جنگ، از مشکلات معیشتی و اقتصادی برخوردار باشند.
 
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بیان کرد: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب و توجه ویژه ایشان به خوزستان نیاز است که در راستای خدمت‌رسانی به این استان تلاش کنیم.
 
مخبر با بیان این‌که در شهرستان آبادان تاکنون اقدامات خوبی در زمینه اشتغال و رونق اقتصاد انجام گرفته است گفت: در حال حاضر 2007 پروژه در سطح این شهرستان آغاز شده و در سال آینده نیز یک هزار پروژه برای این منطقه تعریف خواهد شد.
 
وی افزود: توانمندسازی مردم از نظر اقتصادی یکی دیگر از اهداف اصلی ما به شمار می‌رود.
 
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  همچنین به ایجاد اشتغال پایدار در خوزستان اشاره داشت و گفت: تلاش‌های ما در جهت ایجاد اشتغال برای 21 هزار نفر در سطح خوزستان است که با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تا چهار سال آینده محقق خواهد شد.
 
مخبر تصریح کرد: ایجاد این اشتغال در سطح استان خوزستان بدون شک تحول عظیمی را در استان ایجاد خواهد کرد.
  انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *