امضای تفاهم نامه بین المللی با روسیه و انگلستان برای آموزش آتش نشانان

12:45 - 07 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۶۲۱۵
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از امضای تفاهم نامه بین المللی برای آموزش آتش نشانان در کشورهای روسیه و انگلستان خبر داد.

به گزارش گروه جامعه ، مجتبی یزدانی به تبادل اطلاعات روز در زمینه آتش نشانی با دو کشور روسیه و انگلستان اشاره کرد و گفت: با این تفاهم نامه آتش نشانان ایرانی در دو کشور فوق می توانند از دانشگاه هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنند.

به گفته یزدانی، بر اساس این توافق، همچنین آتش نشانان روسی و انگلیسی نیز برای تبادل اطلاعات و مباحث علمی آتش نشانان به تهران سفر می کنند.

وی اضافه کرد: در 4 ماه گذشته این رفت و آمدها برای تبادل اطلاعات و مباحث علمی روز انجام شده است و در حال حاضر نیز این دو کشور برای برنامه های آموزشی همانند قبل اعلام آمادگی کرده اند که این روند ادامه پیدا کند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با تاکید بر اینکه در این زمینه افراد بر اساس درجه هایشان برای آموزش اعزام می شوند، تصریح کرد: در راستای اقدامات بین المللی، همچنین قرار است مسابقاتی در سطح جهانی برگزار شود، این در حالی است که دو مسابقه در این زمینه برگزار شده است.

یزدانی با بیان این که در بحث های آموزشی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، اظهار کرد: در بخش آموزشی آتش نشانانی که به درجه استادی رسیده اند به افراد تازه وارد یا اشخاصی که کمتر در این زمینه اطلاعات دارند آموزش می دهند.

وی همچنین گفت: همچنین در این بخش مانورهای مختلف و کلاس ها و آموزش های خاص نیز برگزار می شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *