سال‎های دفاع مقدس سندی بر حقانيت انقلاب اسلامی است

1:15 - 06 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۵۳۴۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
سیاوش‎پور با بیان اینکه دلاوری‎ها، جان نثاری‌ها و شجاعت‏‎های ملت عزيز ايران را نشانه‌ای از اقتدار نظام اسلامی دانست و گفت: سالهای دفاع مقدس سندی بر حقانيت انقلاب اسلامی است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری کل استان گیلان نشست شوراي قضايي استان با حضور رئيس كل دادگستري استان  برگزار شد.
 
احمد سياوش پور رئيس كل دادگستری استان دلاوري ها، جان نثاري ها و شجاعتهاي ملت عزيز ايران را  نشانه اي از اقتدار  نظام اسلامي  دانست  و خاطر نشان كرد: سالهاي دفاع مقدس سندي بر حقانيت انقلاب اسلامي است.
 
رئيس شوراي قضايي استان اطاعت پذيري و تسليم  بودن در برابر دستورات و احكام امام عزيز را  رمز موفقيت انقلاب اسلامي بيان كرد  و افزود:  اگر رهبريت امام راحل ( ره) نبود  كشور ميران در برابر چالشها و عنادها و كينه توزي ها دشمنان  توان ايستادگي نداشت.
 
وي  امنيت را  بزرگترين نعمت و  دستاورد  انقلاب اسلامي عنوان كرد و  اظهار داشت: در شرايطي كه كشورهاي خاورميانه در بحران و جنگ و كشتار به سر مي برند مردم ايران در كمال آرامش و امنيت  به زندگي و امور روزمره خود مشغول مي باشند.
 
اين مقام ارشد قضايي  در ادامه افزود: جنگ تحميلي خسارات زيادي به كشور و ملت ايران وارد كرده است و لذا اين ارزشها و  و دستاوردها به سادگي به دست ما نرسيده است و  نبايد اجازه دهيم  دشمنان كوچكترين رخنه  و اختلافي در بين مردم پديد آورند.
 
احمد سياوش پور  تاكيد كرد: اعضاي شوراي قضايي استان مانند ساير مسئولان پايبند  به ارزشهاي انقلاب و امام و دفاع مقدس بوده  و در راه خدمت  به مردم   از هيچ كوششي فروگزار نخواهند كرد.
 
وي  با بيان اينكه 60% از موفقيت هاي  يك دستگاه  به مديريت جمعي آن  برمي گردد تصريح كرد: همه ي عبادتها  در ارائه خدمت به مردم خلاصه می‎شود.
 
رئيس كل دادگستري استان  همچنين به ديدار جمعي از مسئولان قضايي استان با رياست  قوه  قضائيه حضرت آيت الله آملي لاريجاني اشاره كرد  و ابراز داشت:  ايشان بطور كل وضعيت دستگاه قضايي استان را  مطلوب  اعلام كرده و از زحمات تمامي  دست اندركاران و  پرسنل   قدرداني کردند.
 
وي  در ادامه  به اجراي سياستهاي كلي قضايي مقام معظم رهبري  در زمينه حبس زدايي  اشاره كرده و  در خصوص  تسريع در اجراي هر چه بهتر دستورالعمل  ساماندهی زندانيان و كاهش جمعيت كيفري زندانها كه اخيرا توسط  رياست معزز قوه قضائيه  صادر شده است ، نكاتي را  بيان داشت.
 
رئيس شوراي قضايي  استان  با اشاره به مقوله قاچاق چوب در استان خاطر نشان كرد: اداره كل تعزيرات استان  به عنوان مركز برخورد با پديده قاچاق،  اقدامات لازم را  صورت داده  و اطلاع رساني  مناسب  در خصوص انعكاس اقدامات بعمل آمده ارائه کنند.
 
اين مقام ارشد قضايي در پايان با اشاره به عواقب برداشت نامناسب شن و ماسه در بعضي  از مناطق آسيب پذير استان هشدار داد: مسئولين ذيربط بايد نظارت بيشتري بر محافظت از بستر رودخانه ها  و سواحل داشته باشند  تا  اتفاقات ناگواري كه در استانهاي هم جوار در اثر سيلاب و  برداشت غير مجاز از رودخانه ها رخ داده و منجر به خسارتهاي شديد مالي و جاني گشته در استان گيلان رخ ندهد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *