جلسه پرسنل یگان حفاظت زندان مرکزی یزد برگزار شد

19:20 - 05 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۵۳۲۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
جلسه پرسنل یگان حفاظت زندان مرکزی یزد با مدیر این زندان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، جلسه پرسنل یگان حفاظت زندان مرکزی یزد با مدیر این زندان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

حمید رضا زارع مدیر زندان مرکزی یزد در ابتدای جلسه فرار رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی ملتی است که با صلابت مثال زدنی خود در رویارویی با دنیای کفر ، دلیر مردانه از دین و حقانیت خود دفاع نمود. یادآورایثار و مجاهدت خالصانه رزمندگان و ایثارگرانی است که در حساس ترین مقطع تاریخ و با قامتی بر بلندای ابدیت گام های استواری در راه ظلم ستیزی و حقیقت طلبی برداشتند.

مدیر زندان مرکزی یزد ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه یگان حفاظت در زندان ها گفت: در سایه امنیت در زندان ها است که اقدامات اصلاحی و تربیتی محقق می گردد و مأموریت یگان در زندان ها بسیار حساس و خطیر بوده که باید به آن توجه ویژه داشت.

وی در ادامه محل افسرنگهبانی وقرارگاه زندان را که مبادی ورودی ، شناسایی ،کنترل، بازرسی و نظارت می باشد رادونقطه حساس عنوان کرد و گفت: پرسنل یگان حفاظت باید با استفاده از تجربیات خود، بهره گیری از آموزش ها و در چار چوب قوانین ومقررات وبرابرآیین نامه اجرایی سازمان اتخاذ تصمیم نمایند و تمامی پرسنل یگان با دقت نظر بالا ودر نظر گرفتن تمامی مسائل حفاظتی وامنیتی خدمت کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *