رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

جریمه 17 میلیاردی متخلفان در 9 ماه

0:00 - 05 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۵۰۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
عزیزی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید تعزیرات حکومتی خراسان شمالی از جریمه 17 میلیارد ریالی متخلفان در 9 ماه تصدی مسئولیت در این اداره کل خبر داد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، ایرج عزیزی مدیرکل پیشین تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و امام خمینی (ره)، ضمن تشکر از تلاش های همکاران در این اداره کل گفت: در مدت زمان 9 ماهه تصدی مسئولیت مدیرکلی تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی، حکم برائت برای 65 پرونده صادر شد.

این مقام مسئول گفت: متخلفان در 2 هزار و 635 پرونده به پرداخت بیش از 17 میلیارد ریال جزای نقدی برای تخلفات صنفی، بهداشتی و دارویی و قاچاق کالا و ارز محکوم شدند.

وی افزود: در 9 ماهی که گذشت ضمن آنکه میز خدمت این اداره کل به صورت فعال پاسخگوی مراجعان بوده؛ براساس سیاست‌های سازمان همواره پیشگیری از تخلف و آموزش سر لوحه فعالیت‌ها قرار داشت.

عزیزی در پایان از همراهی مسئولان استانی، اصحاب رسانه و صاحبان واحدهای صنفی و اتحادیه‌ها در خراسان شمالی در کنترل و نظارت بر بازار قدردانی کرد و برای سیدالموسوی مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی این استان آرزوی موفقیت کرد.

مراسم تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید تعزیرات حکومتی خراسان شمالی روز یکشنبه (4 مهرماه سال 1395) با حضور معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، مسئولان استان خراسان شمالی از جمله رئیس کل دادگستری، دادستان، معاون اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار و جانشین فرماندهی انتظامی استان و شماری از کسبه و نمایندگان اصناف و اتحادیه های خراسان شمالی برگزار شد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *