رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

كشف بيش از 28 تن مواد مخدر در مرزهای سیستان و بلوچستان/ هلاکت 17 سوداگر مرگ

11:12 - 03 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۳۶۸
فرمانده مرزبانی سيستان و بلوچستان از کشف بيش از 28 تن موادمخدر و 281 هزار ليتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان و دريابانان اين استان در 6 ماهه نخست امسال خبرداد.
به گزارش گروه جامعه ، سردار رهام حبیبی اظهارداشت: مبارزه  با پدیده شوم قاچاق مواد مخدر از برنامه های جدی مرزبانی در جنوب شرق کشور است.
 
وی افزود : مرزداران سیستان و بلوچستان در 6 ماه نخست امسال طی چند عملیات مسلحانه با قاچاقچیان موادمخدر،  17 سوداگر مرگ را به هلاكت رسانده و 72 قاچاقچی دیگر را نیز دستگیر کردند.
 
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد : در این عملیات ها، 32 دستگاه وسیله نقلیه توقیف و از ورود بیش از 28 هزار و 225 كیلو گرم مواد مخدر شامل هروئین، مرفین، كراك، تریاك و حشیش به کشور جلوگیری شد.
 
سردار  حبیبی در ادامه از توقیف 253 دستگاه خودرو و شناور قاچاقچیان سوخت توسط مرزبانان سیستان و بلوچستان طی این مدت خبر داد و گفت: مرزبانان و دریابانان استان، در 6 ماهه نخست امسال، موفق شدند از خروج 281 هزار 211 لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از كشور جلوگیری کنند.
 
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: اشرار، سوداگران مرگ، قاچاقچیان و تمامی سودجویانی که برای کسب منفعت نامشروع قصد تجاوز به حریم امنیتی مرزهای جنوب شرق کشورمان را دارند بایستی بدانند که مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران می پردازند و مقتدرانه با هرگونه تحرك و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند كرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *