قوچان‌نژاد: مشکلی با گلزنی ورمان ندارم/ راهی طولانی در پیش داریم

22:00 - 02 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۲۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم ایرانی تیم فوتبال هیرنوین گفت که تیمش راهی طولانی را دارد و گاهی بازیکنان دیگر باید گلزنی کنند و به همین دلیل مشکلی با گلزنی بازیکن جایگزینش ندارد.
به گزارش گروه ورزشی ، تیم فوتبال هیرنوین فردا(شنبه) در هفته هفتم لیگ هلند باید به مصاف دن هاخ برود. تیمی که چند روز قبل در جام حذفی هم برابر هیرنوین با نتیجه 5 بر یک شکست خورد.

هنک ورمان مهاجم 23 ساله هیرنوین از دقیقه 73 به جای قوچان‌تژاد به بازی آمد و دو گل تیمش را به ثمر رساند. قوچان‌نژاد با ابراز خرسندی از گلزنی بازیکن جایگزینش گفت که مشکلی با این ماجرا ندارد.

قوچان‌نژاد در گفت‌و‌گو با سایت باشگاه هیرنوین در این رابطه اضافه کرد: من بازیکن حسودی نیستم و مشکلی با گلزنی ورمان ندارم. ما راهی طولانی را باید طی کنیم بنابراین در بعضی از بازی‌ها من باید گل بزنم و در بعضی بازی‌ها بازیکنان دیگر این کار را باید انجام دهند. در حال حاضر هم مهم نیست که چه بازیکنی گلزنی می‌کند. مهم این است که با شرایط خوبی به مصاف دن هاخ می‌رویم.

بازیکن ایرانی تیم فوتبال هیرنوین در مورد بازی مقابل دن هاخ عنوان کرد: این تیم در خانه از حمایت هوادارانش برخوردار است و بازی سختی مقابل این تیم داریم.

وی افزود: این بازی روی چمن مصنوعی برگزار می‌شود و برای بازیکنان دن هاخ راحت‌تر است. اما از طرف دیگر آنها در جام حذفی یک بازی 120 دقیقه‌ای را انجام داد و فرصت کافی برای ریکاوری نداشت. ما باید مطمئن باشیم که در شرایطی مانند شرایط گذشته به مصاف این تیم می‌رویم و من هم انتظار یک بازی با اعتماد به نفس کامل را دارم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *