یکهزار و ۵۱۰ خانواده زندانی تحت پوشش انجمن‌های حمایت زندانیان استان لرستان

21:30 - 02 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۱۷۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
محمدی گفت: زندانیان و خانواده ‌آنها باید تحت پوشش آموزش‌های فنی و حرفه ای قرار گیرند و در حال حاضر یکهزار و ۵۱۰ خانواده تحت پوشش انجمن های حمایت زندانیان استان قرار دارند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی زندان های لرستان، مدیرکل زندان های لرستان در جلسه کارگروه بانوان و خانواده استان اظهارکرد: زندانیان و خانواده ‌آنها باید تحت پوشش آموزش‌های فنی و حرفه ای قرار گیرند و در حال حاضر یکهزار و ۵۱۰ خانواده تحت پوشش انجمن های حمایت زندانیان استان قرار دارند.

وی افزود: یک درصد از زندانیان استان را زنان تشکیل می دهند که به صورت جداگانه و در اندرزگاه زنان نگهداری می شوند.

مدیرکل زندان های لرستان فعالیت‌های فرهنگی، اشتغال، بهداشت، مسکن و خدمات پشتیبانی را از جمله نیازهای زنان سرپرست خانوار و زنان زندانی آزاد شده عنوان کرد و افزود: در حال حاضر یکهزار و ۵۱۰ خانواده تحت پوشش انجمن های حمایت از زندانیان استان هستند.

وی با انتقاد از اجرایی نشدن مصوبات سال ۹۲ در خصوص زنان زندانی و خانواده های آنها در استان، افزود: زندانیان و خانواده آنها باید تحت پوشش آموزش های فنی و حرفه ای قرار گیرند.

محمدی با تشریح شرایط و چگونگی کمک به خانواده های زندانیان از اشتغالزایی بعنوان گام مهمی در خصوص حمایت از اعضای این خانواده ها نام برد و اظهارکرد: فرصتهای خوبی در استان وجود دارد که می توان با بهره گیری اصولی از آنها امکان ارتقاء سطح زندگی خانواده های زندانیان را فراهم کرد که این امر مستلزم همکاری دستگاههای مرتبط در این حوزه است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *