آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس به مناسبت عید غدیر

1:15 - 02 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۳۹۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسکندری گفت: ۲۵زندانی در استان فارس که به دلیل ارتکاب جرایم غیرعمد در حبس بسر می برند به مناسبت عید غدیر با همت نیکوکاران این استان آزاد شدند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، سید رضا اسکندری مدیرعامل ستاد دیه فارس گفت: با همت خیرین و نیک اندیشان و تلاش ستاد دیه این استان،۲۵ نفر از زندانیان حاضر در زندان های این استان با مجموع بدهی۲۰ میلیارد ریال به مناسبت عید غدیرآزاد شدند.

وی گفت: ناتوانی از پرداخت بدهی مالی از مهمترین دلایل حبس این زندانیان بوده است.

اسکندری اظهار کرد: ستاد دیه استان فارس موفق شد به همت کمیته صلح وسازش واقع در این ستاد با جلب نظر شاکیان این زندانیان، از آنها در مجموع ۱۴میلیاد۱۰۰ میلیون ریال تخفیف بگیرد.
وی گفت: مجموع بدهی ۹۴۹ زندانی جرایم غیرعمد که در زندان های این استان بسر می برند، افزون بر بیست و دو هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل ستاد دیه فارس در ادامه با قدردانی از حمایت های مستمر نیکوکاران این استان اظهار داشت: کمک خیرین در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بیانگر درک درست مردم از مسایل حوزه های اجتماعی، فرهنگی و دینی در جامعه است و حس انسان دوستی مردم ولایتمدار ایران اسلامی و استان فارس را بازگو می کند.

اسکندری عنوان کرد: شماره حساب ۱۰/ ۱۱۹۹۱۱۹۹ نزد کلیه شعبه بانک ملت و شماره کارت بانکی ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و از طریق سامانه تلفن همراه #۷۷۷۷۰۷۱*۷۸۰* آماده دریافت کمک های نقدی خیرین در امر آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد استان فارس هستیم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *