ضرورت نگاه بلند و ریشه‌ای به اعتبارات پرسنلی و مشکلات زندان‌ها

0:00 - 02 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۳۹۴۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
گرجی زاده گفت: امیدواریم با نگاه بلند و ریشه ای این سازمان برخی مشکلات موجود تا پایان سال کاهش یابد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان اصفهان،اسدالله گرجی زاده مدیر کل زندانهای اصفهان در دیدار با اکبری رئیس سازمان برنامه و بودجه این استان وضعیت حقوقی و مشکلات مالی کارکنان و زندانهای این استان را تشریح کرد.

وی  با تبریک عید غدیر خم و هفته دفاع مقدس از تلاش ها و تعاملات و هماهنگی های سازمان برنامه و بودجه استان بامجموعه زندانهای استان اصفهان  در رفع مشکلات بودجه ای و اعتباری از سختی و مشقت کار زندانبانی و کارکنان سخن گفت و اظهارامیدواری کرد با نگاه بلند و ریشه ای این سازمان برخی مشکلات موجود تا پایان سال کاهش یابد.

گرجی زاده در ادامه با اشاره به نوع کارکرد کارکنان در زندانها گفت: پرسنل و کارکنان زندانها در طول خدمت در زندان به نوعی خود محبوس شده اند و باید با پرداخت حداقل حقوق و مزایایی که دولت و قانونگذار مشخص کرده جبران گوشه ای ازخدمات وی را به عهده گرفت.

مدیر کل زندان های استان اصفهان خدمت در زندانها توسط مجموعه ای از کارکنان تلاشگر و ایثارگر را حرکتی ماندگار و باارزش عنوان کرد و تصریح کرد:نیمی از پرسنل از مجموعه خانواده ایثار گران هستند که یک عضو خانواده وی در زمان انقلاب و دفاع مقدس برای امنیت و ارامش جامعه فدا و یا جانفشانی کرده و امروز عضو دیگری در سنگر اصلاح و تربیت برای توسعه امنیت و ارامش قدم برمی دارد.

وی در ادامه با تشریح خدمات و فعالیت های زندان های استان اصفهان هم گفت: نگهداری زندانیان درون زندانها تعامل و همکاری همه دستگاهها را می طلبد و امروز رفع حداقل مشکلات زندانیان در بهداشت و درمان و تغذیه از جمله انتظارات اولیه است که باید به نوعی برطرف شود.
در ادامه نیز اکبری رئیس سازمان برنامه و بودجه استان اصفهان طی سخنانی با تبریک اعیاد گذشته و آغاز هفته دفاع مقدس انتصاب گرجی زاده به عنوان مدیرکل زندانهای استان را تبریک گفت.

وی در این دیدار نیز با اشاره به نوع آسیب های موجود درجامعه کمک و یاری به دستگاههای همچون زندان را بدون توجه ندانست و اظهارامیدواری کردفراتر از آنچه مشخص گردیده کمک و مساعدت شود.

 اکبری در ادامه در تشریح وضعیت بودجه استان اصفهان نیز سخنانی بیان و به برخی چالش ها و مشکلات فراروی اشاره کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *