هفته دفاع مقدس مجموعه ای از افتخارات ملت ایران در دفاع از انقلاب و شریعت است

22:20 - 31 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۳۶۳۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
موحد گفت: هفته دفاع مقدس، مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب، شریعت و اسلام ناب محمدی(ص) و دفاع از مرزهای آبی و خاکی میهن اسلامی را در خود دارد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، یدا.. موحد گفت: دلیرمردان این سرزمین درخشنده ترین و نفیس ترین حماسه ها را در طول تاریخ این سرزمین به یادگار گذاشته اند.

وی تصریح کرد: حدیث هشت سال دفاع مقدس، حدیث مقاومت و مظلومیت ملتی است که قله های سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامی خویش درنوردیده است، حکایت ماندگار دلاوری شهیدان و شاهدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامی را نگاشته اند.

این مسئول عالی قضایی ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان جهان، برگ زرینی ازحماسه ملتی است که تا همیشه تاریخ، نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت های آزاده جهان به آن افتخار می کنند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بیان کرد: این حادثه بزرگ و ماندگار توانست همه معادلات جهانی معمول در عرصه سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی را برهم زند و غرور و سرافرازی را برای مردم ایران اسلامی برجای بگذارد.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *