رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مطالعه و تحقیق اسلام راستین، رسالت جوانان امروز است

10:52 - 31 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۳۶۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حبیبی گفت: با توجه به ترویج جو مسموم دشمنان اسلام در فضای حقیقی و مجازی، جوانان شیعه باید با مطالعه و تحقیق توطئه دشمنان را خنثی کنند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری یزد، محمدرضا حبیبی در آیین بزرگداشت عید غدیر در جمع کارکنان قضائی و اداری دادگستری و خانواده های آنان اظهار داشت : دشمنان اسلام با در اختیار داشتن تریبون های بزرگ و پی ریزی خدعه و نیرنگ های فراوان به دنبال ایجاد موج اسلام هراسی در دنیای امروز و افزایش اختلافات بین مسلمانان هستند که این مسئله باید مورد مداقه جوانان قرار گیرد.

این مقام قضایی نسبت به اجتناب جوانان و نوجوانان از بازی در پازل دشمن افزود : افتخار شیعه به معرفت و شناخت عمیق معارف دینی و اعتقادی است که این مهم نیز در گرو مطالعه و تحقیق جوانان و مؤانست با قران وکتب دینی و مجالست با علما و فرهیختگان است.

وی خاطر نشان کرد : امروز فرهنگ غنی شیعه را نیز دشمنان با ترویج شیعه انگلیسی نشانه گرفته اند و با توطئه های آنان وساده لوحی عده ای می خواهند استغنای فرهنگ و اعتقادات شیعه را دستخوش تحریف و انحطاط نمایند.

رئیس کل دادگستری استان یزد ، وجود تکفیری گری را نتیجه انحراف از اسلام ناب محمدی ذکر کرد و ابراز داشت: اگر امروز در گوشه گوشه جهان شاهد خشونت های عمیق سنگ دلانه و قساوت بار از گروه های تندرو و افراطی هستیم جای تعجبی ندارد چرا که اینان رهروان همان کسانی هستند که در روزهای نخستین رحلت خاتم المرسلین ، درب خانه دخت نبی مکرم اسلام را آتش زدند ، فرزندش را سقط کردند و بر گردن نخستین ایمان آورنده به پیامبر اسلام طناب انداختند.

حبیبی یادآور شد : امروز رسالت پاسداری از اسلام راستین و صراط مستقیم و هدایت عامه بر عهده جوانان است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *