رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ضرورت نظارت بر درج آگهی‎های تبلیغاتی/ کثرت آگهی‎ها دلیل موجهی برای ضعف نظارت نیست

11:28 - 29 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۲۷۶۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مسعودی فر با اشاره به اینکه درصد قابل توجهی از کلاهبرداری های صورت گرفته در سطح استان ناشی از انتشار پاره‎ای آگهی های تبلیغاتی است گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بایستی به وظیفه خود در خصوص نظارت بر درج آگهی های تبلیغاتی عمل کند.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، «مسعودی فر» معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه درصد قابل توجهی از کلاهبرداری های صورت گرفته در سطح استان ناشی از انتشار پاره‎ای آگهی های تبلیغاتی است گفت: این گونه آگهی ها به صورت های سنتی (روزنامه، مجله و ...)، الکترونیکی و صوتی و تصویری از طریق صدا و سیما حتی با وجود مجوّزهای لازم از طرف بخش خصوصی و غیردولتی منتشر می شوند که عمدتاً با موضوع تجاری و بازرگانی، استخدام و ... است.

مسعودی فر اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بایستی به وظیفه خود در خصوص نظارت بر درج آگهی های تبلیغاتی عمل کند و کثرت آگهی های تبلیغاتی دلیل موجّهی برای ضعف نظارت نیست.

وی در پایان گفت: یکی از مصوبات ما این است که سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سازوکارهای نظارت بر چاپخانه ها قبل از چاپ آگهی را بصورت مکتوب به معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ارسال کند.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *