استقلال از بازی دربی روی ریل موفقیت افتاده است/ هیئت مدیره از منصوریان حمایت می‌کند

15:29 - 28 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۲۵۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: هیئت‌مدیره از عملکرد کادرفنی تیم رضایت داشته و از آنها حمایت می‌کند بنابراین منصوریان و کادرش با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.
حسن زمانی در گفت‌و گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد عملکردد تیم استقلال در دربی 83 پایتخت گفت: استقلال از بازی دربی روی ریل موفقیت افتاده است و نتیجه آن را در بازی با ذوب‌آهن خواهید دید چون من خیلی خوشبین هستم که ذوب‌آهن را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و و نخستین بردمان در لیگ را هم بدست می‌آوریم.

وی ادامه داد: ما در دربی فرصت‌های زیادی داشتیم و به نظرم باید برنده می‌‌شدیم اما این اتفاق نیفتاد.

عضو هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه افتخاری پیش از دربی در یک اظهار نظر اعلام کرده بود پس از دربی در مورد منصوریان تصمیم می گیریم، تاکید کرد: شاید افتخاری به دلیل معذوریت‌هایی چنین اظهار نظری کرده اما در واقع این‌گونه اظهار نظرها جز تضعیف کادرفنی تیم نتیجه دیگری ندارد. هیئت‌مدیره از عملکرد کادرفنی تیم رضایت داشته و از آنها حمایت می‌کند بنابراین منصوریان و کادرش با قدرت به کار خود ادامه خواهند داد.

زمانی در پاسخ به این پرسش که اگر به هر دلیلی استقلال مقابل ذوب‌آهن نتیجه نگیرد آیا بازهم همین دیدگاه را در حمایت از کادرفنی دارید، گفت: من خودم به گرفتن نتیجه در بازی با ذوب‌آهن امیدوارم و خیلی خوشبین هستم که نخستین بردمان در لیگ را مقابل این تیم بدست می‌‌آوریم ضمن اینکه اگر هم نتیجه لازم را نگیریم دیگاه من نسبت به کادرفنی تیم مثبت است.

وی در مورد خالی بودن بخشی از سکوهای استقلالی‌ها در دربی گفت: در این مورد مطالب زیادی شنیده‌ایم و امکان ندارد هواداران استقلال 9 هزار بلیت بخرند و به استادیوم نیایند.






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *