۲۹شهریور آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دوره دکتری پیام نور

15:04 - 28 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۲۴۹۷
سال تحصیلی 95-96 دانشگاه پیام نور از 29 شهریور ماه آغاز می شود.
به گزارش گروه جامعه ، تمام دانشجویان پذیرفته شده در آزمون دوره دکتریph.D  سال تحصیلی ۹۶-۹۵  دانشگاه پیام نور می توانند از تاریخ ۲۹شهریور۹۵ لغایت ۴ مهر۹۵ با آماده کردن فایل اسکن شده مدارک درخواستی، به سامانه ثبت نام دانشگاه (گلستان) به آدرس اینترنتی http://reg.pnu.ac.ir مراجعه وثبت نام کنند.

پذیرفته شدگان پس از ورود به سایت در مهلت اعلام شده و با مطالعه صفحه ورودی می‌توانند با استفاده از شناسه کاربری و گذر واژه(در صفحه اول سایت فوق الذکر در زمان ثبت نام اعلام می شود) وارد سامانه آموزشی گلستان شوند و اسکن مدارک در خواستی در قالب JPG یاGPEG  و با حجم هر عکس حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت تهیه و در هنگام ثبت نام بارگذاری کنند.

براساس این گزارش، پذیرفته شدگان باید، تصویر مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد، تصویر شناسنامه (صفحه اول وسوم) و کارت ملی (پشت ورو)، مدرک مشخص کننده نظام وظیفه (ویژه آقایان)، عکس با زمینه روشن، و تاییدیه استفاده از سهمیه (برای داوطلبانی که از سهمیه استفاده کرده اند) را در قالب JPG یاGPEG  و با حجم هرعکس حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت اسکن کرده و در هنگام ثبت نام بارگذاری کنند.

دانشجویان پس از ثبت نام اولیه و بارگذاری مدارک مورد نیاز، جهت تشکیل پرونده در زمان تعیین شده به محل قبولی مراجعه کرده و زمان انتخاب واحد دانشجویان نیز از تاریخ ۳۱ شهریور۹۵ لغایت ۷مهر۹۵ خواهد بود.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *