رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آزادی 15 زندانی جرائم غیرعمد همزمان با دهه ولایت

10:15 - 27 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۸۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیا از آزادی 15 زندانی جرائم غیرعمد همزمان با دهه ولایت در استان خوزستان خبرداد وگفت: این تعداد زندانی با گذشت 400 میلیون تومانی شکات از زندان آزاد و به آغوزش خانواده بازگشتند.
حجت الاسلام و المسلمین هاشم نیا مدیرعامل ستاد دیه استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگارگروه حقوقی و قضایی از آزادی 15 زندانی جرائم غیرعمد همزمان با دهه ولایت در استان خوزستان خبرداد و گفت: این تعداد زندانی با گذشت 400 میلیون تومانی شکات از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: 15 زندانی جرائم غیرعمد با بدهی 800 میلیون تومانی در زندان‌های استان خوزستان تحمل کیفر می‌‎کردند که با کمک 250 میلیون تومانی ستاددیه این استان،گذشت 400 میلیون تومانی شکات و 150 میلیون تومان آورده خود زندانیان از زندان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاددیه استان خوزستان در ادامه بیان کرد: در حال حاضر 240 زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های این استان تحمل کیفر می کنند که امیدواریم با کمک‌های خیرین زمینه آزادی آنها از زندان‌ها فراهم شود.

هاشم نیا همچنین از برپایی بیست و هشتمین جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان خوزستان با همت  شرکت ملی حفاری ایران خبرداد و گفت: دراین جشن خیرین فعال شرکت ملی حفاری ایران مبلغی معادل 700 میلیون تومان را به منظور آزادی محکومان غیرعمد به ستاددیه اهدا کردند.

نیکوکاران استان خوزستان جهت یاری در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب 0106230654006 بانک ملی شعبه ممتاز به نام ستاد دیه خوزستان واریز کرده یا با شماره این ستاد 32270799 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *