پیشرفت 70 درصدی پاکسازی آب بندان ملاسرا از سنبل آبی

12:06 - 26 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۵۶۲
مدیرکل محیط زیست گیلان گفت: پاکسازی آب بندان14 هکتاری ملاسرا شفت از گیاه مهاجم سنبل آبی هفتاد درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
پیشرفت 70 درصدی پاکسازی  آب بندان ملاسرا از سنبل آبیبه گزارش گروه جامعه ، محمدپور  مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان به همراه جمعی از مسئولان ستادی از روند عملیات پاکسازی  سنبل آبی در آببندان ملاسرا شفت بازدید کرد.
در این بازدید محمدپور ، ضمن بررسی مشکلات روند اجرای پروژه و ارائه راهکار در این خصوص، از نزدیک در جریان پیشرفت 70 درصدی برداشت این گیاه آفت قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به پیشرفت محسوس برداشت گیاه مهاجم سنبل آبی از این آببندان ، انتظار می رود تا اواخر هفته آینده ، سطح آببندان از این گیاه مهاجم پاکسازی  شود.

محمد پور همکاری اداره کل زندانهای استان ، مدیریت پدافند غیر عامل استان، فرماندار، دهیاری ، شورای اسلامی و گروه های مردم نهاد شهرستان شفت  را شایسته تقدیر و سپاس دانست.

آببندان ملاسرا با وسعت 14 هکتار درحوزه مرکزی شهرستان شفت قرار دارد که مورد هجوم گیاه مهاجم سنبل آبی قرار گرفته و سطح آن کاملا از این گیاه پوشیده شده بود که با تلاش و بسیج عمومی و استفاده از همه ظرفیتهای استان در حال پاکسازی است.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *