"هرتیک روشن" بالیوود را شگفت زده کرد / صعود چشمگیر فیلم "موهنجو دارو" در سینمای هندوستان+ عکس

10:00 - 27 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۱۰۶۶
"موهنجو دارو" داستان کشاوزی است که 2016 سال قبل از میلاد سرپرستی یک شورش را در ده موهنجو بر عهده گرفته و در برابر پادشاه می ایستد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش هفتگی سینمای هندوستان "بالیوود" با اعلام صدرنشینی فیلمی از "هرتیک روشن" به نام "موهنجو دارو" منتشر شد.



موهنجو دارو

"موهنجو دارو" داستان کشاوزی است که سال 2016  قبل از میلاد سرپرستی یک شورش را در ده موهنجو بر عهده گرفته و در برابر پادشاه می ایستد.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی "آشوتوش گواریکار" بوده و هتریک روشن در این اثر با "پوجا هگدا" و "کبیر هدی" همبازی شده است.

"موهنجو دارو" این هفته با فروش 115 هزار کرور در جایگاه اول فهرست فروش سینمای بالیوود قرار دارد.
 


سلطان
 
صدرنشین هفته گذشته سینمای بالیوود این هفته با وجود فروش مناسب 90.6 هزار کروری با توجه به سعود به یکباره "موهنجو دارو" به جایگاه دوم تنزل پیدا کرد.

"سلطان" ساخته "علی عباس ظفر" یکی از کارگردان های برجسته هندوستان بوده که سلمان خان در آن کنار "آنوشکا شارما" و "راندیپ هوودا" به ایفای نقش می پردازد.
 
داستان این فیلم بر اساس زندگی "سلطان علی خان" بوده که با چاشنی درامی عاشقانه در قالب فیلم "سلطان" میزبان مخاطبان  شده است. این فیلم در حال حاضر در صدر جدول فروش سینمای بالیوود قرار داشته و در کشورهای افغانستان، پاکستان و اندونزی مورد استقبال ویژه تماشاگران قرار گرفته است.
 


کابالی

"کابالی" این هفته توانسته در سینمای بالیوود 90 هزار کرور فروش داشته باشد اما این فیلم هم تحت تاثیر فیلم هرتیک روشن به جایگاه سوم سقوط کرد.
 
نقش اول این فیلم پرطرفدار بالیوودی ار "ریجین خان" بازیگر 67 ساله سینمای هندوستان بر عهده دارد. در این اکشن جنایی علاوه بر ریجین خان، "وینستون چاهو" و "رادهیکا آپته" بازی نموده اند.
 


رستم

"رستم" فیلم جدید "دهرمندرا سونشی" با بازی "آکشی کومار" این هفته توانسته 65 هزار کرور فروش داشته باشد و جایگاه چهارم را میان ده فیلم برتر فهرست از آن خود نماید.
 
 "ایلِنا"، "اِشا گوپتا" و "مانوج باجپایی" در این فیلم در کنار آکشی کومار به ایفای نقش می پردازند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *