فردا؛ پایان مهلت ثبت نام در دوره آموزش مهارتی سال 95 دانشگاه جامع علمی کاربردی

9:59 - 24 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۸۳۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
مشاور عالی سازمان سنجش کشور گفت: مهلت ثبت نام در دوره های مهندسی فن آوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی سال 95 دانشگاه جامع علمی کاربردی فردا به اتمام می رسد.
حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: مهلت ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فن آوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی سال 95 دانشگاه جامع علمی کاربردی فردا پنجشنبه به پایان می رسد.

وی افزود: ثبت نام در این دوره از روز چهارشنبه 17 شهریور ماه آغاز شده و داوطلبان می توانند تا ساعت 24 روز پنجشنبه 25 شهریور ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با ارائه آماری از تعداد ثبت نام کنندگان در آزمون برای شرکت در پذیرش دوره مهندسی فن آوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی سال 95 دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهارکرد: تا ساعت 8 صبح امروز چهارشنبه 24 شهریور تعداد 39 هزار و 347 داوطلب برای شرکت در این دوره ها آمادگی خود را اعلام کرده اند.

توکلی با ارائه توصیه ای به داوطلبان خاطرنشان کرد: به کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در دوره های مهندسی فن آوری و دوره کارشناسی حرفه ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی سال 95 دانشگاه جامع علمی کاربردی توصیه می شود در مهلت باقی مانده نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *