‫گانگسترها با اسلحه قلابی بانک زدند‬/دستگیری دزدان در خواب

16:56 - 23 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۷۱۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
دو سارق مسلح بانک روستایی در آستانه اشرفیه پس از دستگیری به سرقت با اسلحه پلاستیکی اعتراف کردند.
دستگیری سارقان مسلح بانک روستا/ اعتراف متهمان به سرقت با اسلحه پلاستیکیبه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، سرهنگ محمدرضاجعفری خیرخواه  معاون اجتماعی پلیس گیلان گفت: درپی اعلام سرقت بانک در شهرستان آستانه اشرفیه در هجدهم شهریور توسط دو سارق با یك اسلحه پلاستیكی،کارآگاهان آگاهی شهرستان آستانه اشرفیه دستگیری سارقان را در دستورکارخود قرارداده و موفق به شناسایی سارقان شدند.
 
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان با اقدام ضربتی پلیس دستگیرشدند،افزود: یکی ازسارقان 33 ساله اهل وساکن یکی ازاستانهای همجوار جنوبی ودیگری نیز 33 ساله اهل و ساکن یکی ازشهرستان های استان گیلان هستند.
 
وی با اعلام اینکه سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت سرقت را مرتکب و با یک دستگاه پیکان وانت که در محل دیگری پارک شده بود،متواری شده بودند،بیان داشت: کل مبلغ سرقت شده كه 400 میلیون ریال بود توسط کارآگاهان کشف شده است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه سارقان درساعت 4 بامداد روزگذشته در شهرستان آستانه اشرفیه و لاهیجان درحالی که درخواب بودند، درمخفیگاهشان دستگیرشدند،اظهارداشت: متهمان به سرقت اعتراف و  مراحل سرقت را در صحنه تشریح کردند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *