فعالیت های بهزیستی در حوزه آسیب ها به نام شهرداری تمام می شود/ راهکارهای بهزیستی برای ترک ارزان قیمت معتادان

6:45 - 24 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۷۰۶
معاون توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: فعالیت های بهزیستی در حوزه آسیب های اجتماعی شهر تهران به نام شهرداری تمام می شود و برداشت مردم این است که فعالیت ها از سوی شهرداری انجام می شود.
مجید رضا زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: تبلیغات شهرداری تهران در تمام حوزه ها بسیار زیاد است و این نهاد در حوزه فعالیت های خود در بخش آسیب های اجتماعی نیز تبلیغات گسترده ای دارد.

وی افزود: گاهی مشاهده شده که اقدامات سازمان بهزیستی کشور در حوزه آسیب های اجتماعی به نام شهرداری تمام شده و این موضوع به هیچ وجه قابل قبول نیست.

معاون توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی در خصوص نحوه فعالیت شهرداری با سازمان بهزیستی در طرح جمع آوری کودکان کار و خیابانی اظهارکرد: مقرر شده بود شهرداری تهران مکان مورد نظر برای 17 مرکزی که قرار است برای آموزش کودکان کار در پایتخت ساخته شود را در اختیار بهزیستی قرار دهد اما در این مسیر نیز همکاری های لازم انجام نشد.

رضا زاده در خصوص فعالیت های سازمان بهزیستی کشور در حوزه کاهش اعتیاد خاطرنشان کرد: پیشگیری از اعتیاد یکی از اصلی ترین برنامه های سازمان بهزیستی کشور به شمار می آید و در صورتی که بتوانیم برنامه های پیشگیری از اعتیاد را اجرایی کنیم می توانیم تا حدود زیادی از نگرش افراد به اعتیاد بکاهیم.

وی با تاکید بر لزوم ترک ارزان قیمت معتادان اذعان کرد: یکی از اصلی ترین مسائلی که سبب می شود معتادان تمایل زیادی به ترک نداشته باشند، هزینه های بالای ترک است.

معاون توسعه، پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور به دنبال اجرای برنامه هایی برای ترک ارزان قیمت معتادان است و در این رابطه راهکارهایی را نیز ارائه کرده ایم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *