حرکت معکوس تکواندو برای تیم نوجوانان

4:30 - 24 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۶۸۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان در حالی برپا شده است که بعد از دعوت از تکواندوکاران، اعضای کادر فنی این تیم معرفی شده‌اند!
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تکواندو ایران اواخر آبان رویداد مهم مسابقات جهانی نوجوانان جهان را پیش رو دارد. مسابقاتی که قرار است تیم‌های دختران و پسران ایران در آن شرکت کنند.

اردوی تدارکاتی این تیم‌ها مدتی است که آغاز شده اما نکته جالب توجه این اردوها انتخابات معکوس در تیم ملی است.

تیمی که در سال‌های گذشته زیر نظر محمدرضا زوار سرمربی موفق خود در رقابت‌های جهانی و آسیایی عناوین متعددی را کسب کرده است، در مسابقات آزاد کشوری زوار را در کمیته فنی دید و پس از آن هم در غیاب این مربی به دلیل سفر به خارج از ایران، رقابت‌های قهرمانی کشور را برگزار کرد تا نفرات منتخب دو رقابت به نخستین اردوی تیم ملی دعوت شوند در حالیکه هنوز کادر فنی این تیم اعلام نشده بود.

پس از آن فدراسیون تکواندو وحید عبدالهی، امید غلامزاده و یوسف حاجی پور را به عنوان مربیان تیم ملی معرفی کرد، در حالیکه از عبدالهی کمک سابق زوار به عنوان سرمربی جدید تیم ملی نام برده شد.

با اینکه موضوع انتخاب عبدالهی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی تکواندو نوجوانان رسما از سوی فدراسیون اعلام نشد اما در مصاحبه رییس فدراسیون تکواندو همراه با سرمربی سابق تیم ملی، از عبدالهی به عنوان سرمربی جدید تیم نوجوانان در مصاحبه هایشان نام بردند.

با انتخاب نوجوانان اردونشین و کادر فنی تیم ملی، فدراسیون تکواندو حرکت معکوس انتخابی هایش را تکمیل کرد و نام زوار را به عنوان مدیر فنی تیم ملی اعلام کرد!

هر چند که مدیر فنی تیم ملی تکواندو نوجوانان اعلام کرده که انتخاب سرمربی تیم ملی با نظر او هم صورت گرفته است اما آنچه مسلم است همیشه با انتخاب و اعلام اعضای کادر فنی، مسابقات انتخابی برگزار می‌شود و تکواندوکاران مدنظر مربیان به اردوی تیم ملی فراخوانده می‌شوند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *