معاون دادستان مشهد از اكيپ مشترك نظارت بر عرضه دام بازدید کرد

16:30 - 22 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۲۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
همزمان با آغاز به کار اكيپ مشترك نظارت بر عرضه دام و ذبح آن در عيد قربان، معاون دادستان مشهد از این اکیپ بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، همزمان با آغاز به کار  اكيپ مشترك نظارت بر عرضه دام و ذبح آن در عيد قربان، معاون دادستان مشهد از این اکیپ بازدید کرد.

قاضی محمد بخشی محبی در حاشيه بازديد از مراكز عرضه وفروش دام تاكيد كرد: سلامت مردم خط قرمز دادسرا است و بايد از هر نظر تامين شود و نبايد با اقدامات خلاف قانون آن را به خطر انداخت.

نماينده دادستان مركز استان خراسان رضوی بر امور بهداشتی تاکید کرد و بيان داشت: خوشبختانه با تدبير و همگرايي صورت گرفته بين دامپزشكی ،شهرداری ، فرمانداری ، اداره بهداشت ، نيروي انتظامي ودادسرا وبا أعطا  مجوزهاي قضايي لازم به دامپزشكي وخدمات شهري شهرداري وبا برنامه ريزي سابق امروز شاهد حضور اكيپ هاي مشترك بازرسي در سطح شهر هستيم.

وی ادامه داد :اين اقدام ابتكاری كه از سالهاي قبل برنامه ريزي شده بود به عنوان الگوی موفقي در سطح كشور مطرح و مورد استقبال ساير استانها هم قرار گرفته است.

معاون دادستان مشهد در خصوص ضرورت ذبح بهداشتی تصریح کرد: تابستان و گرمای محیط، فضای مناسبی برای رشد باکتری ها و ویروس های عامل بیماری بوجود می آورد و در صورتی که شرایط بهداشتی ذبح رعایت نشود احتمال انتقال بیماری های مشترک بین انسان و حیوانات به افرادی که این گوشت ها را مصرف می کنند افزایش می یابد.

وی افزود: به منظور تشویق مردم به ذبح بهداشتی و اصولی پنج مرکز در سطح شهر راه اندازی شده که تحت نظارتهاي بهداشتي اقدام به ذبح می کنند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *