رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استقرار سیستم نوبت دهی الکترونیک در قربان گاه‌ها

11:05 - 22 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۰۱۵۷
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: پیشنهاد می دهم در سال آینده سیستم نوبت دهی الکترونیک در تمامی جایگاه ها نصب شود.
به گزارش گروه جامعه ، مهدی چمران در حاشیه بازدید از جایگاه های عرضه بهداشتی دام در سطح پایتخت با اشاره به اینکه هر سال که این برنامه برگزار می شود، نسبت به سال های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است، گفت: البته هنوز هم مشکلاتی وجود دارد که دلیل اصلی این موضوع این است که برنامه قربانی کردن سالی دو روز انجام می شود .

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افزایش هرساله تعداد مراجعین در قربانگاه ها تصریح کرد: حضور مراجعین زمان بر است. به همین دلیل باعث ازدحام جمعیت در جایگاه ها می شود، از سوی دیگر ازدحام جمعیت به این دلیل است که شهروندی که دامی را خریداری می کند می خواهد که صاحب کشتار دام خود باشد.

وی با اشاره به سیستم نوبت دهی الکترونیک در جایگاه های عرضه بهداشتی دام گفت: ایجاد این سیستم باعث کاهش ازدحام جمعیت در قربانگاه ها خواهد شد. بدین صورت که اگر مراجعه کننده ای در ابتدای حضور شماره ای را دریافت کند و در انتها دام خود را تحویل گیرد نظم بهتری در قربانگاه ها برقرار می شود.

چمران در خصوص حرکت خوب سازمان میادین برای در نظرگرفتن دستمزد به سلاخان خاطرنشان کرد: سلاخان با حضور در جایگاه ها علاوه بر گرفتن پوست دام بعد از ذبح امسال دست مزدی را از سوی سازمان میاین دریافت کردند که این موضوع بسیار شایسته بود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *