سرنوشت جایگاه‌های به بهره برداری نرسیده در برندینگ سوخت چه می‌شود؟

8:19 - 21 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۹۵۲۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
موضوع برندینگ در حالی رنگ و بوی اجرا به خود می‌گیرد که برخی از جایگاه‌های سوخت همچنان در مرحله ساخت و ساز هستند و جای سوال دارد که آیا باید در قالب برندینگ فعالیت کنند یا اشخاص نیز می‌توانند، مدیریت این جایگاه‌ها را بر عهده بگیرند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *