اصلاح طلبان تفکر عوض می کنند/ حسن روحاني از هيچ نظری شبيه به آيت‌الله هاشمی نيست

10:14 - 20 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۹۳۵۴
فرزند آیت الله هاشمی در گفتگو با اعتماد گفت: حسن روحاني از هيچ نظری شبيه به آيت‌الله هاشمي نيستند؛ عده‌ای از اين نظر شبيه می گويند كه تفكراتی كه ايشان برای سازندگی و اعتدال دارد به آقای هاشمی نزديك است اما خيلی تفاوت‌های زيادی با همديگر دارند.

به گزارش ، فاطمه هاشمی رفسنجانی عضو حزب اعتدال و توسعه در گفتگو با اعتماد به تحلیل شرایط سیاسی داخلی کشور پرداخته است که در ادامه بخشی از آن را میخوانید:

*جريان اصلاح‌طلب به عنوان نمونه مخالف دستگاه ويديو بود و در حمله به سفارت امريكا هم مواضع اصلاح‌طلبان ديده مي‌شد اين‌طور نبود كه اين جريان از ابتدا ميانه‌رو باشند. اينها جا عوض مي‌كنند تفكر عوض نمي‌كنند.

*در دولت اصلاحات هم شاهد تندروي‌هاي زياد بوديم. اصلاح‌طلبان هم زماني كه سر كار آمدند اين گونه نبودند نمي‌خواهم از افراد نام ببرم... اما در همان روزهاي ابتدايي شكل‌گيري انقلاب، آغاز تندروي‌ها را در جريان چپ آن زمان و اصلاح‌طلبان امروزي شاهد بوديم. چپ‌ها خيلي تندروتراز اصولگراها بودند. اگر امروز چپ مي‌گويد مذاكره با امريكا، در آن زمان اعتقادي خلاف اين را داشت.

*حسن روحاني از هيچ نظري شبيه به آيت‌الله هاشمي نيستند. عده‌اي از اين نظر شبيه مي‌گويند كه تفكراتي كه ايشان براي سازندگي و اعتدال دارد به آقاي هاشمي نزديك است اما خيلي تفاوت‌هاي زيادي با همديگر دارند. صبري كه پدر در برابر همه‌چيز دارد هيچ شخصي ندارد.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *