بارش در شمال کشور ادامه دارد/ تهران نیمه ابری

9:37 - 20 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۹۳۴۶
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش باران در شمال کشور همچنان ادامه دارد.
بارش در شمال کشور ادامه دارد/ تهران نیمه ابریبه گزارش گروه جامعه ، امیر سرکرده گفت: بر اساس بررسی آخرین اطلاعات هواشناسی، تا اواسط این هفته در برخی نقاط سواحل شمالی بخشهایی از شمال غرب ، ارتفاعات البرز و حتی بخشهایی از شمال شرق کشور شاهد ادامه بارندگی ها خواهیم بود.

وی افزود: در بخشهایی از آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، گیلان ، مازندران ، گلستان ، خراسان شمالی ، شمال خراسان رضوی و حتی بخشهایی از استان سمنان با بارندگی و گاهی نیز با رگبار و رعد و برق و بادهای نسبتاً شدید همراه است.

سرکرده با بیان اینکه در جنوب شرقی کشور نیز شاهد بارش باران خواهیم بود، گفت: در استان های هرمزگان ، سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بارش باران نیز پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه بارشهای سواحل شمال و شمال شرق کشور از بارشهای هفته گذشته کمتر است، تاکید کرد : همچنان آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی پدیده قابل ذکر در سیستان و بلوچستان را وزش باد در زابل عنوان کرد و گفت: در خراسان جنوبی خیزش گرد و خاک و در خراسان رضوی نیز وزش باد شدید پیش بینی می شود.

سرکرده تصریح کرد: سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار دارد.

این کارشناس هواشناسی وضع جوی 24 ساعت آینده تهران را صاف دانست و گفت: در ساعات آینده رشد ابر در تهران را شاهد خواهیم بود.

احمدی افزود : بیشینه دمای هوای تهران در 24 ساعت آینده 34 درجه سانتیگراد است.
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *