سه هزار هکتار زمین در استان بوشهر رفع تصرف شد

11:51 - 16 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۸۰۸۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
رئیس کل دادگستری بوشهر از رفع تصرف 3 هزار هکتار اراضی در استان بوشهر خبرداد وگفت: برای پیشگیری از وقوع جرم باید به قانون پذیری که به امنیت پایدار جامعه کمک می کند توجه و از قانون ستیزی پرهیز شود.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان بوشهر، جمادی در آیین تودیع ومعارفه مدیرکل بازرسی استان بوشهر از رفع تصرف 3 هزار هکتار اراضی در استان خبرداد وگفت: برای پیشگیری از وقوع جرم باید به قانون پذیری که به امنیت پایدار جامعه کمک می کند توجه و از قانون ستیزی پرهیز شود.

وی افزود: دراستان خاصی مانند بوشهر از نظر موقعیت و وجود مناطق پارس جنوبی،شمالی و سایر تاسیسات موجود درآن باید به گونه ای عمل کرد تا چشم طمع برخی سودجویان نسبت به زمینهای این استان برچیده شود.

جمادی در ادامه بیان کرد: سال گذشته با همت دستگاه قضا و همه دستگاههای زیرمجموعه سه هزار هکتار از زمینهای تصرف شده استان از دست زمین خواران خارج شد.

وی گفت : قوه قضائیه قوه ای مستقل و مطابق اصل های متعدد قانون اساسی وظایف متعددی برعهده دارد که پیشگیری از وقوع جرم و نظارت بر حسن اجرای قوانین از سوی دستگاهها از جمله وظایف این قوه است.

جمادی اظهارکرد: برای پیشگیری از وقوع جرم باید به قانون پذیری که به امنیت پایدار جامعه کمک می کند توجه و از قانون ستیزی پرهیز شود.

وی بیان کرد: با توجه به تعامل مثبت موجود در شورای قضایی استان برای پیشگیری از وقوع جرم امروز این استان از جمله مناطق امن کشور معرفی می شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *