افزایش ترافیک در حوالی مراکز تجاری و خرید/ اوج ترافیک روزهای پنجشنبه و جمعه

9:07 - 16 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۷۹۷۸
جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: با آغاز خرید لوازم مدارس از سوی شهروندان، شاهد افزایش بار ترافیکی در منطقه 12 و اطراف مراکز تجاری مرکز و شمال شهر هستیم. پلیس از نیروهای کمکی سایر مناطق برای تسهیل ترافیک استفاده می‌کند.
افزایش ترافیک درحوالی مراکز تجاری وخرید/ اوج ترافیک روزهای پنجشنبه و جمعه

سرهنگ حسن عابدی درگفت و گو با خبرنگار گروه جامعه با اشاره به آغاز طرح تسهیل تردد در مراکز تجاری همزمان با شروع خرید مدارس اظهار داشت: در ادامه طرح تابستانی برای مناطق مرکزی و شمالی شهر که دارای پاساژها و مراکز تجاری هستند طرح های ترافیکی ویژه ای را به منظور جلوگیری از ایجاد ترافیک طراحی کردیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در ساعات عصر گاهی و آخر هفته ها شاهد افزایش ترافیک در مسیرهای منتهی به مراکز تجاری پایتخت هستیم به صورتی که عصر دیروز بار بسیار سنگینی در پایتخت وجود داشت. این ترافیک تا ساعت 21:30 ادامه داشت.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به اینکه ترافیک در مناطق مرکزی مانند منطقه 12 این روزها سنگین است، تاکید کرد: شهروندان برای خرید به بازار و مناطق اطراف آن سفر می کنند که همین موضوع باعث افزایش ترافیک در منطقه 12 شده است.

عابدی از تسهیل ترافیک در مناطق مرکزی تهران با کمک پلیس های مناطق دیگر خبر داد و افزود: در ساعات پیک ترافیک در مناطقی که دارای مراکز خرید هستند، از نیروهای سایر مناطق به عنوان نیروی کمکی استفاده می کنیم.در حال حاضر در روزهای پایانی شهریور بیشترین حجم ترافیک مربوط به روزهای پنجشنبه و جمعه است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران در مورد برگزاری نمایشگاه های مختلف در سطح شهر و تاثیر آن بر افزایش ترافیک، گفت: نمایشگاه هایی که در برخی از نقاط از جمله مرکز نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود بخشی از نیروهای پلیس را درگیر خود می کند و در روزهای اخیر نیز چند نمایشگاه در آنجا برگزار می شود که ماموریت های پلیس را بیشتر کرده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *