رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تکذیب امضای تفاهم نامه در خصوص کیفیت برگزاری کنسرت ها

20:27 - 15 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۷۸۹۶
سخنگوی وزارت ارشاد گفت: این وزارتخانه اجازه صدور مجور و نظارت بر محتوا در کنسرت ها را به هیچ نهاد دیگری نمی دهد.
به گزارش گروه فضای مجازی به نقل از صداوسیما؛ حسین نوش آبادی در سی و دومین نشست خبری خود با خبرنگاران افزود: خبری که در برخی رسانه ها مبنی بر امضای تفاهم نامه بین وزارت ارشاد و دادستانی در خصوص کیفیت برگزاری کنسرت ها مخابره شده شایعه است و آن را تکذیب می کنم.

وی گفت: هیچ کس نمی تواند در وظیفه دیگری دخالت کند اما وزارت ارشاد همکاری و هماهنگی خود را همچنان با نهادهای قضایی، انتظامی و امنیتی که از گذشته داشته است ادامه می دهد.

نوش آبادی با اشاره به برخی توهین ها، بی ادبی ها و اتهاماتی که برخی رسانه ها به برخی مقامات عالی رتبه کشور از جمله رئیس جمهور وارد می کنند افزود: گاهی این توهین ها جرم عمومی دارد و مدعی العموم می تواند اعلام جرم کند.

سخنگوی وزارت ارشاد تاکید کرد: نباید اجازه داد چنین رفتارهای خلاف اخلاقی در جامعه نهادینه شود چراکه باعث آسیب به فرهنگ عمومی کشور می شود و این یک سم مهلک است.

وی گفت: معاون حقوقی رئیس جمهور نیز اعلام کرد اگر اهانت ها ادامه یابد اقامه دعوا می کنیم و نباید اجازه داد حقوق عمومی مورد تعرض قرار گیرد.

نوش آبادی افزود: بر اساس قانون حق اخطار و تذکر در این خصوص داده شده است و هم اکنون حوزه قضایی دولت پیگیر این موضوع است.

 نوش آبادی درباره اکران فیلم سینمایی50 کیلو آلبالو در شبکه نمایش خانگی نیز گفت: هر فیلمی که مجوز نمایش از سوی شورای اکران دریافت می کند و در سینما اکران می شود به این معنا نیست که در نمایش خانگی بدون دریافت مجوز فعالیت کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *