رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

سفر به "امارات" برای گردشگران چینی تسهیل شد

8:00 - 16 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۷۵۰۲
امارات متحده عربی شرایط سفر گردشگران چینی به این کشور را تسهیل کرد به طوری که شیخ محمد بن راشد آل مکتوم نخست وزیر امارات گفت: گردشگران چینی از این پس به محض ورود به امارات روادید دریافت می کنند.
سفر به به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری فرانسه، این تصمیم با هدف تقویت صنعت گردشگری امارات اتخاذ شده است.

اتباع چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ دنیا بیش از هر زمان دیگری به گردشگری رو آورده اند.
در همین حال، آل مکتوم که حاکم دبی نیز است، اعلام کرد: تصمیم گرفته ایم به گردشگران چینی به محض ورود به امارات در فرودگاه های کشور روادید اعطا کنیم.

وی یادآور شد که روابط امارات با چین راهبردی است و در اولویت قرار دارد.
گردشگران چینی پیشتر مجبور بودند قبل از سفر به امارات روادید دریافت کنند.

براساس این گزارش، امارات در بیش از یک دهه میلیاردها دلار هزینه کرده است تا خود را به عنوان قطب گردشگری و تجاری منطقه معرفی کند.

دبی در میان هفت شیخ نشین امارات از بیشترین جذابیت برای گردشگران برخوردار است.
بیش از 14 میلیون و 200 هزار نفر در سال 2015 از دبی دیدن کردند، اما هدف مقام های اماراتی رساندن این رقم به 25 میلیون نفر تا سال 2020 است، زمانی که این شیخ نشین میزبان نمایشگاه تجارت جهانی موسوم به اکسپو 2020 است.

رسانه های محلی امارات چندی پیش به نقل از عصام کاظم رئیس سازمان گردشگری دبی گزارش دادند که 450هزار گردشگر چینی در سال 2015 به دبی سفر کردند که 29 درصد بیش از سال گذشته آن بود.

در همین حال، علاوه بر شهروندان پنج کشور حاشیه ای خلیج فارس که در همسایگی امارات قرار دارند، ملیت هایی از 47 کشور که اکثر آنها غربی ها هستند نیز می توانند به هنگام ورود به امارات روادید دریافت کنند.
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *