رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نمایندگان مجلس با فرماندهان اطلاعات سپاه اختلاف نظری ندارند

10:52 - 11 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۶۱۴۵
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در جلسات برگزار شده هیچگونه اختلاف نظری میان اعضای کمیسیون امنیت ملی و فرماندهان اطلاعات سپاه که گزارش های خود را ارائه می دادند وجود نداشت.
تکذیب شایعه ضدانقلاب در خصوص اختلاف نظر فرماندهان اطلاعات سپاه با نمایندگان مجلس
علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با اشاره به برگزاری دو جلسه در دو روز متوالی میان فرماندهان اطلاعات سپاه و اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس، اظهار کرد: این دو جلسه در واقع جلسه ارائه گزارش اجمالی از مجموعه عملکرد اطلاعات سپاه در خصوص پروژه نفوذ بود که مطالب مفید به فایده ای در آن مطرح شد.

وی با بیان اینکه افزایش آگاهی نیروهای دولتی و مسئولان نسبت به خطراتی که آنها را تهدید می کند یکی از مهمترین مباحث مطروحه در این دو جلسه بود تصریح کرد: در اینکه هوشیاری دستگاههای اداری، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور در برابر خطرات باید به حداکثر ممکن برسد هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.

رحیمی همچنین در خصوص برخی شایعات رسانه های ضدانقلاب در خصوص وجود اختلاف نظر میان نمایندگان مجلس و فرماندهان اطلاعات سپاه در این دو جلسه گفت: در جلسات برگزار شده هیچگونه اختلاف نظری میان اعضای کمیسیون امنیت ملی و فرماندهان اطلاعات سپاه که گزارش های خود را ارائه می دادند وجود نداشت و این صحبت ها را صرفا باید در قالب شایعه سازی رسانه های بیگانه قلمداد کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *