نمی‌دانم چرا اینقدر دوست دارند بگویند زمین ما نا امن است/ پرسپولیسی‌ها روی بازی خودشان تمرکز کنند

5:20 - 12 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۵۵۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
كاپیتان تیم فوتبال تراكتورسازی گفت: ما هم معتقدیم تراكتور و هواداران آن باید در ورزشگاهی بهتر حضور داشته و بازی كنند اما در این چهار هفته نشان دادیم كه مشكلی بابت میزبانی نداریم.
مهدی كیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی درخصوص بازی دوستانه این تیم برابر ماشین‌سازی كه گویا بازهم منجر به درگیری حامد پاكدل و ایرانپوریان در جریان بازی و حتی بعد از مسابقه شده است، اظهار داشت: بازی دوستانه‌ خوبی بود و هم ماشین‌سازی و هم تراكتورسازی موقعیت‌های گلزنی زیادی را در این بازی به خلق كردند.

وی افزود: در این مسابقه اصلا درگیری به وجود نیامد و نمی‌دانم كه این حاشیه‌ها را برای چه درست می‌كنند و‌ مدام به این مسائل دامن می‌زنند كه زمین بازی تراكتور مشكل دارد و امن نیست. ورزشگاه ما امن است و هواداران فهیم تراكتور هیچ‌وقت شرایط سختی را برای تیم خودشان فراهم نمی‌كنند و مطمئنا آنها به دنبال لذت بردن از بازی تیم‌شان هستند.

كاپیتان تراكتورسازی درباره اینكه آیا با این شرایط و حاشیه‌سازی‌ها بازی آنها مقابل پرسپولیس در زمینی غیر از زمین اختصاصی خودشان برگزار شود، گفت: ما هم معتقدیم تراكتور و هواداران آن باید در ورزشگاهی بهتر حضور داشته و بازی كنند اما در این چهار هفته نشان دادیم كه مشكلی بابت میزبانی نداریم.

وی ادامه داد: به نظرم پرسپولیسی‌ها به جای فكر كردن به این مسائل روی بازی خودشان مقابل ما تمركز كنند چون اینجا مشكلی پیدا نخواهند كرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *