رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حمایت حزب موریتانیایی از مقاومت ملت یمن

20:39 - 08 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۵۰۸۳
رهبر حزب دموکراتیک کمونیست موریتانی ضمن ستایش مقاومت ملت یمن در مقابل جنایات سعودی- صهیونیستی- آمریکایی خواستار قیام جهان عرب علیه استعمار جهانی شد.
به نقل از جبهه جهانی مستضعفین، «اسلکو احمد عمار» رهبر حزب «دموکراتیک کمونیست» موریتانی، جنایات سعودی-صهیونیستی-آمریکایی علیه مردم یمن را محکوم کرد.

سایت خبری "المؤتمر نت" در این‌باره نوشت، رهبر حزب دموکراتیک موریتانی ضمن ستایش مقاومت ملت یمن گفت: حمله ظالمانه به یمن یک پروژه جهنمی است که آل‌سعود، اسرائیل و آمریکا سه ضلع آن بوده که با هدف نابودی و تضعیف این کشور، زیرساخت‌هایش را هدف گرفته‌اند.


وی علت تجاوز ظالمانه به سرزمین یمن را مواضع سیاسی محکم سران این کشور مبنی بر نابودی استعمار دانسته و تأکید کرد: ملت یمن با ۵۰۰ روز استقامت و پایداری ثابت کردند که کشورشان را به دست ظالمان نمی‌سپارند.

«احمد عمار» در پایان افزود، حوادث کنونی جهان عرب بیانگر این است که آزادگان باید با صدای بلند علیه استعمار و مزدوران آن مانند آل‌سعود فریاد بکشند.

/انتهای پیام/

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *