برگزاری دومین جلسه شورای اداری كانون اصلاح و تربيت تهران

22:20 - 07 شهريور 1395
کد خبر: ۲۱۴۸۵۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دومین جلسه شورای اداری كانون اصلاح و تربيت تهران برگزار شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، در راستای اجرای مصوبات جلسه شورای اداری، اداره کل زندان های استان تهران ،دومین جلسه شوراي اداري كانون اصلاح و تربيت تهران در سال ۱۳۹۵ با حضور مدير، معاونين، روساي ادارات و مسئولين قسمتهای مختلف در سالن كنفرانس كانون برگزار شد كه طي آن علاوه بر مرور مصوبات شورای اداری اداره کل زندانهای استان و چگونگی اجرای مصوبات مربوطه،مسئولین قسمتها به بیان دیدگاهها و بررسي مسایل و مشكلات مجموعه های خود پرداخته و پس از بحث و بررسی و تبادل نظر، راهكارهاي لازم جهت دستیابی به اهداف سازمانی اتخاذ گرديد.

علي رستمي مدير كانون اصلاح و تربيت تهران ضمن تشکر از تمامی مسئولین قسمت های مختلف کانون به جهت اجرای برنامه های پیش بینی شده در راستای اقدامات اصلاحی و تربیتی در مجموعه کانون اصلاح و تربیت تهران ،خطاب به حاضرين در جلسه گفت: وحدت اجزاء يك سيستم و انجام وظايف محوله، در نهايت به بالا رفتن كارايي منتهي و دستيابي به نتايج مطلوب را ميسر خواهد نمود. از اين رو تلاش همه كاركنان را براي تحقق اهداف پيش بيني شده جهت مجموعه كانون اصلاح و تربيت خواستار شد.

مدیر کانون افزود: تمامي پرسنل كانون اعم از كارمندان و سربازان وظيفه بايد با رعايت مقررات و اصول زندانباني و انجام دقيق سياستها و برنامه هاي سازماني در جهت اعتلاي كانون قدم بردارند، چرا كه بي نظمي و عدم وجود انسجام لازم در امور، ممكن است سبب ایجاد خساراتي جبران ناپذير بر پيكره كانون گردد كه خود تبعات منفي را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره بر نقش موثر مددکاران در حمایت از مددجویان و پیگیری وضعیت پرونده قضایی آنان و ارتباط مددکاران با مراجع قضایی ، مددكاران را عنصر سازنده شخصيت مددجويان در كانون برشمرد و افزود: عملكرد مددكاري نقش بسزايي در كاهش جمعيت مددجويان كانون دارد. اين نعمتي گرانبهاست كه خداوند فرصت خدمت به قشري آسيب پذير را به بنده اي ببخشد و نبايد به راحتي از كنار آن عبور نمائيد. بايد از تك تك اين لحظات براي تقرب بيشتر به ذات اقدس احديت بهره گرفت.

در ادامه رستمي بيان داشت با توجه به کاهش مطلوب آمار مددجويان در مقایسه با سالهای گذشته، مي بايست بصورت جدی در خصوص آموزش و صدور به موقع گواهينامه هاي مددجويان در بحث مهارتهای فنی و حرفه ای اهتمام ورزیده شود و اين همت مسئولان فرهنگي كانون را مي طلبد تا با برنامه ريزي منسجم و بكارگيري استعدادهاي مددجويان و هدایت آنان در كارگاه هاي آموزش فنی و حرفه ای، زمينه لازم را جهت حرفه آموزي مددجويان فراهم نمايند.

در پايان رستمي مدیر کانون اصلاح و تربیت تهران با بيان اينكه نیروهای انسانی ای كه در كانون اصلاح و تربيت تهران مشغول بكار مي باشند، باید در راستای اقدامات اصلاحي و آموزشي فعالیت داشته باشند، بر لزوم ارتقاء سطح علمي و آموزشي ایشان و فراهم سازی زمینه های لازم جهت این امر از سوی واحد آموزش تاکید کرد.

همچنین در پایان این جلسه، به مناسبت گرامیداشت روز پزشک، از دکتر مصطفی موحدی مسئول واحد بهداشت و درمان کانون و نیز علی اسدی مسئول امور خوابگاههای کانون به پاس تلاش و جدیت در انجام امور محوله با اهداء لوح سپاس و هدایا تقدیر شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *