رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری پنجمین جلسه هیئت نظارت بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری خوزستان

12:29 - 31 مرداد 1395
کد خبر: ۲۱۲۲۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پنجمین جلسه هیئت نظارت و بازرسی بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان خوزستان با حضور کلیه اعضاء در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل تشکیل شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان خوزستان پنجمین جلسه هیئت نظارت و بازرسی بر حفظ حقوق شهروندی دادگستری استان خوزستان با حضور کلیه اعضاء در محل سالن کنفرانس حوزه ریاست کل تشکیل شد.

 در ابتدای این نشست دبیر هیئت نظارت وبازرسی حقوق شهروندی دادگستری استان خوزستان، گزارشی از عملکرد پنج ماهه اول سال 95 مبنی بر هشت مورد بازرسی صورت گرفته از محاکم قضائی، 10 مورد از مراجع انتظامی و ضابطین و پنج مورد از زندان های استان خوزستان ارائه كرد.
دکتر علی غیاثوند ضمن تشکر از زحمات اعضای این هیئت، اظهار داشت: توجه به حقوق مردم و آموزش آن یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه ماست.

وی همچنین نگاه سازنده در زمینه حقوق شهروندی را یكی از موجبات رضایت مندی مردم توصیف کرد.

معاون قضایی رئیس کل تأکید کرد: تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله وجود دارد لذا ضروریست به طور مرتب بر تلاش‌های خود در این عرصه بیفزاییم.

گفتنی است در این نشست تعدادی از گزارش‌‌ها توسط دبیر هیئت مطرح و پیرامون آن‌ها بحث‌های کارشناسی لازم صورت گرفت كه در نهایت حسب مورد تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *